Τα τελευταία χρόνια δεν πρέπει να υπάρχει πιο πολυπαιγμένη ατάκα από τα περί οικονομικής κρίσης, ενόσω η στυγνή αλήθεια των αριθμών αποτυπώνει αμείλικτα αυτήν την πραγματικότητα. Τα δημογραφικά στοιχεία της αγοράς έχουν αλλάξει δραματικά εις βάρος των μεγάλων μοτοσικλετών (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων) συγκριτικά με την προηγούμενη δεκαετία. Σε αυτό το κλίμα η ανάγνωση των πωλήσεων κατά το πρώτο δίμηνο της χρονιάς παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς ανιχνεύουμε τις προσπάθειες των κατασκευαστών να προσαρμοστούν και μετράμε την αντίδραση του αγοραστικού κοινού σε αυτές.
Μοτοσικλέτες
όπως τα απίθανα ΜΤ της Yamaha
και τα CB 500 της Honda συνιστούν
μια νέα τάξη πραγμάτων στην παγκόσμια παραγωγή, μια φρέσκια λογική που
επιχειρεί να συνδυάσει την προσιτή λογική με τις αξίες που παραδοσιακά
πρεσβεύουν σε όλα τους τα χρόνια αυτές οι τεράστιες εταιρείες. Ο κόσμος βρίσκει
μια διέξοδο που του επιτρέπει να καβαλήσει καινούργιες μοτοσυκλέτες που συχνά
βρίσκονται σε τιμές ανταγωνιστικές με τα πιο ακριβά σκούτερ. Δίπλα τους θα
συναντήσουμε μοντέλα όπως το υπερ-πετυχημένο V-Strom
650 Suzuki στη δεύτερη
γενιά του (προσφάτως με αρκετά χαμηλότερη τιμή από ότι προηγουμένως), αλλά και
το θρυλικό BMW R1200GS, μια μοτοσικλέτα που
σίγουρα δεν υπακούει σε κανένα οικονομικό δόγμα, αλλά εξακολουθεί να μαγνητίζει
την προτίμηση του κοινού και βρίσκει την πελατεία της σε όσους μπορούν να
ανταποκριθούν στην τιμή της. Η παράδοση συμπληρώνει το Top 5 δίπλα στο φρέσκο πρόσωπο του
ανταγωνισμού.
Haru: Το ρομποτάκι τής Honda στο πλευρό των παιδιών σε μακροχρόνια θεραπεία
Όσα πρέπει να ξέρεις για το φίλτρο αέρα
Royal Enfield E-Himalayan: Αναπτύσσεται εσωτερικά και δοκιμάζεται σε συνθήκες ...Ιμαλαΐων
Μεσαία Adventure με 21 τροχό και τα καλύτερα φρένα
Νέες Ducati Streetfighter V4 και V4S: Με ελαφρύτερο πλαίσιο και νέα φρένα για το 2025
Ποιος ευθύνεται για το ακραίο μποτιλιάρισμα στην εθνική οδό;
Test χειμερινό μπουφάν LS2 Bolton Man: Casual look με προστασίες επιπέδου 1
Piaggio Beverly 400: Με τη μεγαλύτερη ισχύ και το ελαφρύτερο στην κατηγορία του
QJMOTOR SRT 550 S: Με την καλύτερη ροπή της κατηγορίας του
Τί είναι η σχέση τελικής μετάδοσης;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr