Το V-Raptor είναι μια ξεχωριστή περίπτωση μοτοσυκλέτας που δεν μπορείς να κατατάξεις εύκολα σε μια συγκεκριμένη κατηγορία, καθώς είναι ρετρό, γυμνό και on – off ταυτόχρονα. Πώς καταφέρνει όμως και τα συνδυάζει; Για να απαντήσουμε σε αυτό το ερώτημα πρέπει να ανατρέξουμε πίσω στο χρόνο και να πάμε στην Αμερική, όπου υπήρχε ζήτηση για μια μοτοσυκλέτα με χαμηλή σέλα που να είναι εύκολη στη χρήση, να μπορεί να οδηγηθεί από τον καθένα και να κινείται σε οποιοδήποτε είδος εδάφους. Κάπως έτσι δημιουργήθηκαν τα «beach bikes» με κύριο χαρακτηριστικό τους τα πολύ χοντρά ελαστικά που θα βοηθούσαν τη μοτοσυκλέτα να περάσει από άμμο και λάσπη. Τα πιο χαρακτηριστικά ίσως παραδείγματα τέτοιων μοτοσυκλετών είναι το Van Van της Suzuki και το TW200 της Yamaha, το οποίο αποτελεί και πηγή έμπνευσης των σχεδιαστών του V-Raptor 250.
Εμφανισιακά έχουμε να κάνουμε με μια απόλυτα ρετρό μοτοσυκλέτα που θα μπερδέψει πολλούς ως προς τη χρονολογία κατασκευής και αυτό ακριβώς ήθελε να πετύχει η Skyteam. Σίγουρα οι ακτινωτές ζάντες με τα θηριώδη τρακτερωτά ελαστικά, διαστάσεων 130/80-18 και 180/80-14, τραβούν αμέσως το βλέμμα, αλλά ο στρογγυλός προβολέας, το οβάλ πίσω φωτιστικό σώμα, ο πλήρως εκτεθειμένος κινητήρας και οι καμπύλες σε κάθε σημείο της μοτοσυκλέτας, συμπληρώνουν ιδανικά την εικόνα της. Στο ίδιο μήκος κύματος βρίσκεται και το μίνιμαλ στρογγυλό, όργανο το οποίο έχει μόνο ταχύμετρο και ολικό χιλιομετρητή. Επίσης υπάρχουν τρεις ενδεικτικές λυχνίες για μεγάλη σκάλα, νεκρά και φλάς. Θα θέλαμε να έχει μια ακόμα για τη ρεζέρβα, καθώς δεν υπάρχει δείκτης στάθμης καυσίμου. Η σέλα του έχει σχεδόν τριγωνικό σχήμα και παρέχει χώρο και επίπεδα άνεσης καναπέ σε αναβάτη και συνεπιβάτη. Η απόστασή της από το έδαφος είναι μόλις 780 χιλιοστά που σημαίνει ότι τα πόδια του οδηγού φτάνουν εύκολα στο έδαφος ανεξάρτητα από το ανάστημά του. Η σχάρα στο πίσω μέρος αυξάνει την πρακτικότητα επιτρέποντας τη μεταφορά φορτίου.
Παραδοσιακά η Skyteam εφοδιάζει τα μοντέλα της με αντίγραφα παλαιότερων Ιαπωνικών κινητήρων που δεν «προστατεύονται» πλέον από κάποια ευρεσιτεχνία. Το σύνολο του V-Raptor δεν αποτελεί εξαίρεση καθώς προέρχεται από το FTR της Honda. Πιο συγκεκριμένα πρόκειται για έναν τετράχρονο, μονοκύλινδρο, αερόψυκτο κινητήρα 223 κυβικών με 2 βαλβίδες. Η τροφοδοσία του γίνεται με καρμπυρατέρ και αποδίδει 14 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 1,7 kgm ροπής στις 5.500 σ.α.λ. Για την εκκίνησή του υπάρχει μίζα και μανιβέλα και η κίνηση περνά στον πίσω τροχό μέσω κιβωτίου 5 σχέσεων. Η λειτουργία του είναι γραμμική, αλλά ψηλά οι κραδασμοί είναι έντονοι και σου υπενθυμίζουν ότι το μόνο που έχεις να κάνεις για να κινηθείς σβέλτα είναι να εκμεταλλευτείς τη ροπή του. Η κατανάλωση των 3,5 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα κρίνεται φυσιολογική και σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 10 λίτρων η αυτονομία ξεπερνά τα 250 χιλιόμετρα.
Το V-Raptor 250 θα σε μεταφέρει με ευκολία και άνεση μέσα στην πόλη, αλλά για να το απολαύσεις πραγματικά, πρέπει να το χρησιμοποιήσεις έχοντας κατά νου τον σκοπό για τον οποίο φτιάχτηκε. Τα φαρδιά ελαστικά με τις χαμηλές πιέσεις το κάνουν να περνά με ευκολία πάνω από πέτρες, κλαδιά και κακοτράχαλα εδάφη, ενώ σύμμαχός σου είναι το μικρό βάρος (123 κιλά στεγνό), το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού και η χαμηλή σέλα. Αν λοιπόν ψάχνεις ένα μια άκρως προσιτή μοτοσυκλέτα που θα σε μεταφέρει καθημερινά με στιλ και θα γεμίζει τον ελεύθερο χρόνο σου με χαλαρωτικές εκτός δρόμου διαδρομές, το V-Raptor 250 είναι για εσένα.