Πρόκειται για ένα ακόμη τερτίπι της θεωρίας του Χάους ή για απλή σύμπτωση; Ή μήπως δεν υπάρχει καμιά σχέση ανάμεσα στα δύο γεγονότα; Ενώνοντας κάποιες τελείες, ο προσεκτικός αναγνώστης θα βρει μια σχέση ανάμεσα στην καταιγίδα που πλήττει το δεύτερο μεγαλύτερο πλανήτη του ηλιακού μας συστήματος και στην κατασκευή μιας μοτοσικλέτας που κατασκευάστηκε νωρίτερα, με το όνομα Saturn Storm. Βλέπετε, τα δύο φαινόμενα (το ένα φυσικό και το άλλο τεχνητό) μοιράζονται κάποια κοινά στοιχεία. Μπορεί το Saturn Storm να μην ταξιδεύει με 1.800 χλμ./ώρα, όπως οι άνεμοι της καταιγίδας στον Κρόνο και να μην ήρθε 9 χρόνια νωρίτερα απ’ ό,τι περίμεναν οι αστρονόμοι, αλλά η βασική λογική πίσω από τις δύο καταιγίδες είναι η ίδια: ανακατανομή των μαζών. Αυτή που παρατηρείται στον Κρόνο, εκτοξεύει αέριες μάζες στη στρατόσφαιρα του πλανήτη με αποτέλεσμα την ανακατανομή τους, ενώ αυτή που οδηγήσαμε για μια εβδομάδα στοχεύει στην ανακατανομή του μποτιλιαρίσματος, εκτοξεύοντας γκάζια και οσμές καμένου ελαστικού σε κάθε εμπόδιο που βρίσκεται στο δρόμο του! Διαπιστώνουμε, λοιπόν, δύο πράγματα. Το πρώτο είναι το εμφανές. Οι άνθρωποι της Lifan είχαν μελετήσει τις καταιγίδες που έπληξαν τον Κρόνο τις προηγούμενες δεκαετίες (η φετινή δεν είναι η πρώτη – προηγήθηκαν άλλες έξι, από το 1876 μέχρι το 1990) και επηρεάστηκαν στην εξέλιξη της μοτοσικλέτας τους. Το δεύτερο είναι πιο εντυπωσιακό: οι Κινέζοι είχαν προβλέψει ότι η επόμενη καταιγίδα δε θα έρθει κάπου μέσα στο 2020, αλλά φέτος, και φρόντισαν να συμπέσει με αυτή, η κυκλοφορία του νέου τους μοντέλου! Όλα αυτά ακούγονται σίγουρα εντυπωσιακά. Φυσικά φαινόμενα στην άκρη του ηλιακού συστήματος, γεγονότα κοσμικής σημασίας, λανθασμένες προβλέψεις και διαγαλαξιακοί κατάσκοποι; Αδύνατον. Η πραγματικότητα είναι σίγουρα πιο πεζή και αυτό φαίνεται και στα βασικότερα χαρακτηριστικά του Saturn Storm 250 που δε σε προϊδεάζουν για γεγονότα διαγαλαξιακής, αλλά καθαρά αστικής κλίμακας.
Μικρά Adventure με την χαμηλότερη κατανάλωση
Δοκιμή BMW F 800GS: Ο Βασιλιάς πέθανε, ζήτω ο Βασιλιάς!
«Γόνατο κάτω»: Πως ξεκίνησε και γιατί ΔΕΝ σε κάνει γρήγορο
Royal Alloy GP300: Σπιρτόζες επιδόσεις και μεταλλική κατασκευή με ρετρό εμφάνιση
BMW C400 GT 2025: Νέα ηλεκτρονικά και έξτρα αποθηκευτικός χώρος
EMW Lucking Pro 2 Batteries - Test
Test Furygan Jet All Season: Ασφάλεια και άνεση για όλες τις εποχές
Χριστουγεννιάτικες προσφορές για Aprilia & Moto Guzzi στην Piaggio Λυμπερόπουλος
Η συνεργασία της χρονιάς: Ο Κίμων Καράμπελας στην ομάδα της Yamaha
Best Moto 2025: Ψήφισε πρώτος και κέρδισε μια QJMOTOR SRT 700 SX
Σε ατύχημα ο Σπύρος Δημητρίου: Ασφαλής ―φυσικά― χάρη στο κράνος
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr