Το βασικότερο πλεονέκτημα τους είναι οι μεγάλοι τροχοί. Με διάμετρο 16 ιντσών (εσχάτως και με 17 ίντσες, χάρη στο Honda Integra), οι τροχοί προσδίδουν σταθερότητα στο scooter, γεγονός που αποδεικνύεται ιδιαίτερα χρήσιμο σε μια πλειάδα αναβατών, από αυτούς που αποφεύγουν τις λακκούβες και αγχώνονται στο κακό οδόστρωμα μέχρι αυτούς που σκοπεύουν να πιέσουν λίγο περισσότερο το scooter τους μέσα στην πόλη. Στο κάτω-κάτω, δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι πολλά από τα scooter αυτά έχουν αναδειχθεί best sellers, στη χώρα μας και άλλού. Μοντέλα όπως το Piaggio Beverly και το Honda SH, για παράδειγμα, βασίζονται στους μεγάλους τροχούς τους (και σε άλλα, μοναδικά τους, χαρακτηριστικά) για να φτάσουν στα ψηλότερα σκαλοπάτια της προτίμησης των αναβατών, και, όπως δείχνουν και οι αριθμοί, τα καταφέρνουν πολύ καλά. Για το λόγο αυτό, μπορεί κανείς να βρει scooter με μεγάλους τροχούς σε κάθε κατηγορία scooter. Από τα 50 έως τα 800 κ.εκ., πάντα υπάρχουν εκπρόσωποι της συγκεκριμένης υποκατηγορίας, οι οποίοι διαφέρουν μεταξύ τους – άλλος διαθέτει χώρους, άλλος ταξιδιωτικό χαρακτήρα, άλλος μικροσκοπικές διαστάσεις. Στην υποκατηγορία με τους μεγάλους τροχούς μπορεί κανείς να βρει οποιονδήποτε τύπο scooter επιθυμεί και η ποικιλία αυτή είναι μια ακόμη ένδειξη της δημοφιλίας των συγκεκριμένων scooter.
Τα πιο γρήγορα μεσαία scooter - Στην κορυφή το X-MAX 300
GPX Rock 125: Υποψήφιο για Best Commuter by LS2
Τελικά δίνουμε σημασία στις πινακίδες του Κ.Ο.Κ;
Test Sidi Liber Mid: All-day μποτάκι μοτοσυκλέτας, άνετο και στη βόλτα
Αγνώριστη Bandit με turbo και πάνω από 200 άλογα που λιώνει λάστιχα για την πλάκα της
Cyclone V-Twin: Δημοπρατήθηκε σε αστρονομική τιμή η ακριβότερη μοτοσυκλέτα στον κόσμο
Ρεκόρ σούζας και ανάποδης οδήγησης από 51άχρονο Σουηδό (+video)
Benelli TRK 702: Πώς κατάφεραν οι Ιταλοί να δημιουργήσουν τον πιο οικονομικό κινητήρα της κατηγορίας
QJ MOTOR SRT 700 SX: Το μεγάλο έπαθλο για την ψηφοφορία του Best Moto by LS2 2025
Tuareg Rally και Stelvio Duocento Tributo: Ξεκίνησαν οι προπαραγγελίες
Yamaha MT-07: Μπαίνει σε ημι-αυτόματη τροχιά για το 2025 με κιβώτιο Y-AMT
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr