Μια ξεχωριστή και ταυτόχρονα εντυπωσιακή είσοδο στον κόσμο των παπιών της ελληνικής αγοράς, πρόκειται να κάνει σύντομα το νέο δίχρονο μοντέλο της Modenas, Dynamic 125.
Έρχονται τα DXR της Derbi
Τα δύο νέα ATVs της Derbi, DXR 200 και DXR 250, αναμένεται να εισέλθουν σύντομα στην αγορά. Εντυπωσιακή και δυναμική εμφάνιση, αλλά και νούμερα που υπόσχονται καλές επιδόσεις, είναι τα κυριότερα χαρακτηριστικά τους.
Δύο νέα μοντέλα της Derbi αναμένεται να φτάσουν στην ελληνική αγορά μετά το τέλος του καλοκαιριού, και πιο συγκεκριμένα, το Σεπτέμβρη. Ο λόγος, βέβαια, γίνεται για τα δύο εντελώς καινούργια τετράτροχα της ισπανικής εταιρείας, DXR 200 και DXR 250. Εμφανώς επηρεασμένα από τη σχεδιαστική τάση και μόδα της εποχής, τα δύο νέα DXR αναμένεται να κάνουν θραύση στον κόσμο των ATVs, με την εντυπωσιακή και δυναμική τους εμφάνιση, αλλά και με τις επιδόσεις που υπόσχονται οι δύο παρόμοιοι, αλλά με διαφορετικό κυβισμό, κινητήρες που είναι εφοδιασμένα, οι οποίοι και προέρχονται από τη συνεργασία της Derbi με την Piaggio.
Πιο συγκεκριμένα, οι κινητήρες που τα εξοπλίζουν, είναι τετράχρονοι, αερόψυκτοι, με δύο διαφορετικούς κυβισμούς, 200 και 250 κ.εκ., που πιθανότατα προκύπτουν από τον υπερκυβισμό του μικρότερου σε χωρητικότητα κινητήρα. Σύμφωνα πάντα με πληροφορίες που έχουμε, και τα δύο μοτέρ θα διαθέτουν συμβατικό κιβώτιο 5 σχέσεων και δεν θα είναι αυτόματα, κάτι που συνεπάγεται όμως απουσία της όπισθεν. Επίσης, η ιπποδύναμη των DXR θα βρίσκεται στους 21 ίππους για το 250 και στους 12,5-13 ίππους για το 200.
Η κίνηση στον πίσω ενιαίο άξονα θα γίνεται με αλυσίδα, ενώ για την επιβράδυνση θα φροντίζουν δίσκοι, σε όλους τους τροχούς (στον πίσω άξονα, ένας κοινός). Το βάρος τους θα κυμαίνεται γύρω στα 155-160 κιλά για το 200 και γύρω στα 170 κιλά για το μεγαλύτερο 250. Οι χρωματισμοί τους θα είναι δύο: μπλε για το DXR200 και κόκκινο για το DXR250. Το μόνο λοιπόν που περιμένουμε εναγωνίως, πλέον, είναι να τα οδηγήσουμε.
Σαφώς προσανατολισμένο στη γρήγορη οδήγηση και με έντονο σπορ σχεδιασμό, το Dynamic 125 είναι μια πρόταση της Modenas που θα εξιτάρει τους λάτρεις της κατηγορίας, που στην πλειοψηφία τους δεν είναι άλλοι από τους ένθερμους και ανήσυχους, νέους αναβάτες. Με την όμορφη εμ-φάνιση και το επιθετικό στήσιμό του, προδίδει αμέσως τις εκρηκτικές επιδόσεις του, που επαληθεύονται και μάλιστα με το παραπάνω και από τα νούμερα. Οι 18 δίχρονοι ίπποι του και τα 1,4 kgm ροπής, σίγουρα δεν θα περάσουν απαρατήρητα. Το Dynamic είναι εξοπλισμένο επίσης με δισκόφρενα και διέμβολες δαγκάνες και στους δύο τροχούς (255 χιλ. μπροστά και 225 χιλ. πίσω). Η εκκίνηση γίνεται μόνο με μανιβέλα, η ισχύς φτάνει στον πίσω τροχό μέσω ενός ημιαυτόματου κιβωτίου 6 σχέσεων, ενώ η τροφοδοσία γίνεται με καρμπιρατέρ 22 χιλ. της Mikuni. Από πλευράς αναρτήσεων, συναντάμε ένα συμβατικό πιρούνι με διαδρομή 100 χιλ. μπροστά και ένα υδραυλικό αμορτισέρ της Kayaba πίσω. Το περιοδικό μας, μάλιστα, είχε την ευκαιρία να το οδηγήσει στην παρουσίαση που πραγματοποίησε η εταιρεία Γκοργκόλης Α.Ε. στις κεντρικές εγκαταστάσεις της, απ’όπου και είναι ήδη διαθέσιμο. Σύντομα, θα διατεθεί και στην υπόλοιπη αγορά, στην τιμή των 2.295 ευρώ.