Το Triple θα "πέσει" στη στροφή αρκετά άνετα και θα συγχωρήσει διορθώσεις μέσα σε αυτή. Αρκετά σταθερό στην ευθεία, όχι όμως με πάρα πολλά.
Το Triple είναι αναμφίβολα περισσότερο διασκεδαστικό στην οδήγηση από οποιοδήποτε "κουστουμαρισμένο" supersport με μεγαλύτερη ιπποδύναμη. Η ανάρτησή του είναι αρκετά χαλαρή για να τα καταφέρνει στις αποσβέσεις και ταυτόχρονα αρκετά σφιχτή έτσι ώστε να παρέχει εμπιστοσύνη ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες. Το μεγάλο τιμόνι δίνει αρκετό μοχλό για να ρίξεις τη μοτοσικλέτα από τη μία μεριά στην άλλη, χωρίς ιδιαίτερο πρόβλημα. Τα ακτινικά φρένα έχουν πολλή δύναμη και καλή αίσθηση, αλλά η μανέτα έχει μία μικρή "νεκρή" περιοχή στην αρχή της, την οποία και θα πρέπει να συνηθίσετε. Το Triumph, σου δίνει την εντύπωση ότι δεν θα αισθανόταν και τόσο άσχημα μέσα σε κάποια πίστα! Η ταχύτητα με την οποία μπορεί να καλύψει την απόσταση μεταξύ δύο σημείων είναι πραγματικά καταιγιστική! Υπάρχει πολλή δύναμη μέχρι και την "κόκκινη" περιοχή, οπότε ακόμα και αν δεν έχετε επιλέξει τη σωστή σχέση στο κιβώτιο, το Triple θα "τραβήξει" χωρίς πρόβλημα μόλις ανοίξετε γενναία το γκάζι. Αν πάλι έχετε επιλέξει τη σωστή σχέση, τότε το Triple θα βγει από τις στροφές με άγριες διαθέσεις, ανεμίζοντας το μπροστινό τροχό του στον αέρα, τουλάχιστον στις δύο πρώτες! Αφήστε τις εθνικές οδούς και το κυνήγι της τελικής ταχύτητας για άλλους. Αυτή η μοτοσικλέτα δεν φτιάχτηκε για ταξίδια, καθώς η προστασία από τον αέρα είναι πανταχού… απούσα. Ο λαιμός σας θα πρέπει πραγματικά να δουλέψει… υπερωρίες προκειμένου να συγκρατήσει το κεφάλι σας επάνω στο σώμα σας! Σε γενικές γραμμές, πάντως, το κράτημα και το αίσθημα εμπιστοσύνης που παρέχει κατά την οδήγηση, βρίσκονται σε πολύ υψηλά επίπεδα. Το Triumph εμφανίζεται σταθερό σαν βράχος και συνάμα υπάκουο στις αλλαγές κατεύθυνσης, δείχνοντας με αυτό τον τρόπο τη χρυσή τομή στην οποία κινείται το πακέτο των αναρτήσεων.