LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Ααααυτό είναι γκάζι!
Κινητήρας
Ο,τι πιο δυνατό!
bmw, bmw k - Και εκεί που νόμιζες ότι είχες δει τα πάντα στην κατηγορία των streetfighters, ήρθε το νέο K1200R να σου ανατρέψει τα δεδομένα. Μάλιστα, είναι στιγμές που σκέφτεσαι ότι αυτή η μοτοσικλέτα δεν θα έπρεπε να είχε το R στο τέλος του κωδικού της, αλλά το αρχικό U της λέξης Ultimate! Ultimate δύναμη, ultimate διασκέδαση, ultimate οδική συμπεριφορά, ultimate χαρακτήρα, ultimate streetfighter!
Η απόδοση είναι ναι μεν τεράστια, αλλά ελεγχόμενη κάτω από όλες τις συνθήκες, καθώς η απόκριση στο άνοιγμα του γκαζιού είναι άμεση και ομαλή.
Πραγματικά, όσο κι αν ψάξετε στην κατηγορία των "γυμνών streetfighter", δεν θα βρείτε άλλο μοτέρ που να αποδίδει τόσο όσο αυτό εδώ. Κι όταν μιλάμε για απόδοση δεν εννοούμε μόνο στα… χαρτιά, αλλά εκεί που μετράει, δηλαδή στο δρόμο. Κάτι λογικό βέβαια, καθώς το τετρακύλινδρο, υδρόψυκτο εργοστάσιο των 1.157 κ.εκ. προέρχεται από το S, βγάζοντας στην άσφαλτο μόνο 4 άλογα λιγότερα, φτάνοντας έτσι τα 163 στις 10.250 σ.α.λ., αφού ο μονός πλέον αεραγωγός έχει αλλάξει τη ροή του αέρα προς το φιλτροκούτι. Αν νομίζετε όμως ότι θα το καταλάβετε, χαλάλι σας τα όποια αρνητικά σχόλια! Η δύναμη βρίσκεται παντού και πάρτε το έτσι ακριβώς όπως σας το λέμε! Δεν θα χρειαστείτε κάτι παραπάνω από τα μικρότερα νούμερα του κοντέρ, μέχρι την κόκκινη περιοχή των 11.000 σ.α.λ.! Η απουσία κραδασμών επίσης από το μοτέρ, είναι άλλο ένα στοιχείο που θα καταστήσει την οδήγηση απολαυστική. Βέβαια, υπάρχει μία περιοχή κάπου στις 6.500 σ.α.λ. όπου θα εμφανιστούν κάποιοι υψηλής συχνότητας κραδασμοί, ωστόσο, δεν υφίσταται λόγος ανησυχίας καθώς εξαφανίζονται πολύ γρήγορα. Η ροπή αλλά και το κιβώτιο παίζουν το δικό τους ρόλο στην απόδοση του κινητήρα και θα ήμασταν άδικοι αν δεν τα λαμβάναμε υπ' όψιν. Το κιβώτιο, λοιπόν, είναι ακριβώς ίδιο με της έκδοσης S, με μοναδική διαφορά τη κλιμάκωση της 6ης σχέσης, η οποία πλέον είναι κοντύτερη, συμβάλλοντας έτσι στη συνολική απόδοση. Βέβαια, αυτό είχε ως φυσικό επακόλουθο να μειωθεί και η τελική ταχύτητα, κάτι το οποίο όμως δεν έχει και τόσο μεγάλη σημασία, καθώς η έλλειψη αεροδυναμικής προστασίας θα την μείωνε ούτως ή άλλως! Τα παραπάνω, σε συνδυασμό με τη ροπή των περίπου 13 κιλών στις 8.250 σ.α.λ., καθιστούν το R ικανό να κινείται όλη… μέρα χρησιμοποιώντας μόνο τις δύο προτελευταίες σχέσεις (και καλύτερα την 4η). Η BMW, μάλιστα, ισχυρίζεται ότι το 80% της ροπής είναι διαθέσιμο μόλις από τις 3.500 σ.α.λ., με το μοτέρ να αποτελεί στην κυριολεξία ένα από τα πιο ελαστικά που έχουμε οδηγήσει. Συνοψίζοντας, θα λέγαμε ότι πρόκειται για έναν κινητήρα που εκτός του ότι αποδίδει πολύ και παντού… βγάζει και έναν άκρως ερεθιστικό, υπέροχο ήχο!

 
 BMW K 1200 R
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Aναρτήσεις
Φρένα
Οδηγώντας


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ