Καλή απόδοση από το μπροστινό, αν συνηθίσετε τη καθυστέρηση της μανέτας και το μετέπειτα απότομο "δάγκωμα".
Η ερεθιστική (και εθιστική) απόδοση του κινητήρα σε κάνει να θέλεις να ανοίγεις το γκάζι σε κάθε ευκαιρία! Ο,τι όμως ανεβαίνει, κάποια στιγμή κατεβαίνει, κι αυτό ισχύει και για το ταχύμετρο. Εχοντας ήδη δοκιμάσει το S (τα φρένα του οποίου έρχονται αυτούσια και στο R), περιμέναμε κάτι ανάλογο (και καλύτερο, καθώς το R είναι πιο ελαφρύ). Παρ' όλα αυτά το μοντέλο της δοκιμής δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες μας. Το μπροστινό φρένο παρουσίαζε μία καθυστέρηση στην απόκριση, αν και τραβώντας τη μανέτα αρκετά περισσότερο, γινόταν τελικά αποτελεσματικό. Ακόμα και τότε, όμως, δεν θύμιζε τη δύναμη του S. Το πίσω φρένο είχε ακόμα μεγαλύτερη καθυστέρηση, σε σημείο μάλιστα που έπρεπε να χρησιμοποιήσεις ολόκληρη σχεδόν τη διαδρομή του πεντάλ για να νιώσεις μία υποψία επιβράδυνσης. Συζητήσαμε το πρόβλημα με την επίσημη αντιπροσωπεία και μέσω του εξουσιοδοτημένου καταστήματος του κ. Βαγιανέλη, το πρόβλημα λύθηκε, εν μέρει όμως. Η μανέτα του μπροστινού ρυθμίστηκε για να μηδενιστεί το "κενό" της, ενώ ο μηχανισμός του ποδόφρενου λαδώθηκε, καθώς παρατηρήθηκε ότι κόλλαγε στη διαδρομή του. Το αποτέλεσμα ήταν να καλυτερεύσει η λειτουργία του μπροστινού (χωρίς όμως να φτάσει τα επίπεδα του S) και να ενεργοποιείται το ABS στο παραμικρό πάτημα του πίσω φρένου. Κρατάμε όμως μία επιφύλαξη μέχρι να ξαναδοκιμάσουμε το μοντέλο αφού θα έχει περάσει από τον έλεγχο της αντιπροσωπείας.