Αυτός ο κενός χώρος θα φανεί χρησιμότατος στις μεταφορές αντικειμένων μικρού όγκου.
H σχεδίαση του Zoomer ανήκει στην ομάδα "N-project", στην οποία έχει αναθέσει η Honda το φρεσκάρισμα των μοντέλων της γκάμας της στα 50 κ.εκ. Αυτό είναι το πρώτο προϊόν της ομάδας, η οποία απαρτίζεται από νεαρούς σχεδιαστές, και αν κρίνουμε από το αποτέλεσμα, στόχος τους είναι να πρωτοτυπούν.
Η ιδέα πάνω στην οποία βασίζεται το Zoomer είναι απλή στη σύλληψη. Η φιλοσοφία κατασκευής μπορεί να αποτυπωθεί με μία λέξη: απλότητα. Δύο ρόδες, ένα πλαίσιο για βάση, μία σέλα και ένα τιμόνι, αρκούν για τη δημιουργία ενός δίτροχου. Κάπως έτσι πρέπει να σκέφτηκαν στην "N-project", και δεν έχουν καθόλου άδικο. Απλές γραμμές και περιορισμός των πλαστικών τμημάτων στα απολύτως απαραίτητα, λοιπόν, συνθέτουν την εικόνα του Zoomer, η οποία όμως καταφέρνει να δείχνει (και να είναι) ξεχωριστή. Παράλληλα, το scooter παραδίδει μαθήματα χωροταξίας, με αποτέλεσμα πολλούς κερδισμένους χώρους, όπως εκείνον κάτω από τη σέλα που αυξάνει σημαντικά τις αποθηκευτικές δυνατότητες. Σε συνδυασμό μάλιστα με την επίπεδη ποδιά και τη μικρή σχαρίτσα μπροστά από το τιμόνι, οι μεταφορικές ικανότητες του Zoomer είναι πραγματικά τεράστιες για τα δεδομένα της κατηγορίας. Τέλος, η εμφάνιση του μοντέλου ολοκληρώνεται με τα αμφιλεγόμενης αισθητικής φωτιστικά σώματα.
Οι εμπρός στρογγυλοί προβολείς θυμίζουν άλλες εποχές και παραπέμπουν σε XLR Baja, ενώ και το πίσω μέρος είναι παράξενο, καθώς έχει τεράστιες διαστάσεις και παράλληλα προεξέχει πολύ από την ουρά. Συμπερασματικά, η σχεδιαστική γραμμή που επέλεξε η "N-project" για το πρώτο της δημιούργημα είναι σαφώς ριζοσπαστική, σε βαθμό που να μας κάνει να περιμένουμε με ανυπομονησία τα επόμενα σχέδιά της.