Κάτω από το αριστερό και το πάνω μεταλλικό καπάκι, αντιστοιχούν ο στρόφαλος και ο πρωτεύοντας άξονας του υπερσυμπιεστή αντίστοιχα. Η κάτω άκρη του κολάρου (πάνω) καταλήγει στην εισαγωγή του υπερσυμπιεστή. Ασχετο το διπλό στήριγμα, που ανοίγει δύσκολα.
Ο κινητήρας του Jet Force της δοκιμής μας είναι ο Jet K20, όπου το 20 βέβαια δηλώνει την ιπποδύναμη. Για τις ευρωπαϊκές χώρες, με πιο αυστηρή νομοθεσία από τη δική μας, υπάρχει και η έκδοση Jet K15, με ιπποδύναμη που βρίσκεται στους 15 ίππους. Και οι δύο εκδόσεις έχουν ακριβώς τα ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά, με διαφορά όμως στις ρυθμίσεις του μηχανικού υπερσυμπιεστή (compressor) και συνεπώς στην ιπποδύναμη και στη ροπή.
Η κατασκευή του υπερσυμπιεστή του Jet Force είναι απλή και έξυπνη. Ολος κι όλος, είναι ένα κλειστό μεταλλικό "κουτί" από χυτό αλουμίνιο, που βρίσκεται τοποθετημένο στα αριστερά του κινητήρα και λίγο πιο πάνω από το μέρος που βρίσκεται η μετάδοση. Στηρίζεται σε 4 silent blocks (σινεμπλόκ) και αποτελείται στην ουσία από δύο παράλληλους άξονες, που περιστρέφονται με την ίδια ταχύτητα αλλά με αντίθετη φορά. Αυτοί οι άξονες έχουν γύρω τους παχιά μεταλλικά πτερύγια-φτερωτές (περιστρέφονται όπως δύο γρανάζια, αλλά δεν ακουμπάνε μεταξύ τους), τα οποία καθώς περιστρέφονται, στροβιλίζουν τον αέρα που περνάει από αυτά, αυξάνοντας την πίεσή του. Στο κύκλωμα υπάρχει επίσης μια σκάστρα (βαλβίδα πιέσεως) που διατηρεί την πίεση του κυκλώματος σε επιθυμητά και ασφαλή επίπεδα.