Σε κλειστό στροφιλίκι, το Hornet είναι πραγματικά απολαυστικό.
Με την πρώτη επαφή, διαπιστώνεις με ευχαρίστηση ότι το Hornet είναι μια όμορφη μοτοσικλέτα. Η ουρά της έχει προκλητική σχεδίαση και το μονό τελικό ενισχύει την αισθητική της. Η μικρή ασύμμετρη μάσκα που βρίσκεται πάνω από το στρογγυλό φανάρι κάνει μια προεξοχή πίσω από το στροφόμετρο και συμβάλλει στην επιθετική όψη του συνόλου. Η ποιότητα κατασκευής βρίσκεται σε πολύ καλό επίπεδο, παρ' όλο που τα Hornet βγαίνουν από τις γραμμές παραγωγής του εργοστασίου της Ιταλίας. Η θέση οδήγησης τοποθετεί τον αναβάτη χαμηλά και μέσα στη μοτοσικλέτα, δίνοντας έτσι εμφανές πλεονέκτημα στους επιτόπιους ελιγμούς. Τα χειριστήρια βρίσκονται στη θέση τους και το τιμόνι έχει μικρό πλάτος. Η άψογη εργονομία της μοτοσικλέτας, σε προκαλεί να σταματήσεις να την παρατηρείς και να πατήσεις επιτέλους το μπουτόν της μίζας. Ο κινητήρας έρχεται άμεσα στη ζωή, και διαπιστώνεις ότι είναι αρκετά ελαστικός και ότι αντιπαθεί τα σκορτσαρίσματα. Διαθέτει δύναμη σε όλη την κλίμακα των στροφών, αλλά προτιμάει η βελόνα του στροφόμετρου να βρίσκεται στις 6.000 στροφές και πάνω. Από τις 9.500 σ.α.λ. αποδίδει τα μέγιστα της ιπποδύναμης και διατηρεί αμείωτο μέχρι τον κόφτη τον καλπασμό των 95 αλόγων. Αυτή η ευστροφία του ψηλά, συνοδεύεται από υπέροχη ηχητική υπόκρουση, και σε γρήγορους ρυθμούς μπορεί να σε γλιτώσει από περιττές αλλαγές σχέσεων.
Στην καθημερινή μετακίνηση, το Hornet μαγεύει με την ευελιξία και την ανάλαφρη αίσθησή του. Το τιμόνι κόβει αρκετά, τα πόδια πατούν με ασφάλεια στις δύσκολες καταστάσεις και ο εύστροφος κινητήρας δηλώνει "παρών" όποτε του ζητηθεί. Το αποτέλεσμα είναι να ελίσσεται σαν χέλι ανάμεσα από τα μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα και να κάνει ακόμα και τα παπιά να κοκκινίζουν από την ντροπή τους. Ο συμπλέκτης είναι μαλακός σαν βούτυρο και δεν πρόκειται να σας προβληματίσει ποτέ, όπως επίσης και το κιβώτιο. Φεύγοντας από τα τείχη της πόλης, ο αέρας θα περιορίσει την ταχύτητα ταξιδιού στα 150 χλμ./ώρα, παρ' όλο που η τελική του φτάνει τα 235 στο κοντέρ με το κράνος στην τάπα του ρεζερβουάρ και τον αέρα να λυσσομανάει. Η λειτουργία των αναρτήσεων είναι πολύ καλή και έχει μεταμορφώσει τη σταθερότητα της μοτοσικλέτας. Το καινούργιο πιρούνι, αν και δεν διαθέτει ρυθμίσεις, δίνει επαρκή πληροφόρηση στον αναβάτη και ανταποκρίνεται θετικά ακόμα και σε δύσκολες καταστάσεις. Το αμορτισέρ συνεργάζεται κατάλληλα με το πιρούνι, και σε ορεινό στροφιλίκι με καλή άσφαλτο θα δώσει στη μοτοσικλέτα τη δυνατότητα να κινηθεί σε γρήγορους ρυθμούς.
Όσον αφορά τον τομέα της πέδησης, οι δύο δίσκοι των 296 χιλ. με τις δαγκάνες δύο εμβόλων, θα φρενάρουν με ακρίβεια και σταθερότητα τη "σφήκα". Η δύναμη που έχουν δεν είναι απότομη και βοηθάει στην αποφυγή ανεπιθύμητου μπλοκαρίσματος. Διαθέτουν όμως την απαραίτητη αίσθηση και η απόδοσή τους δεν πέφτει σε σκληρή χρήση.