Αυτή είναι η πρώτη φορά που μια Vespa εφοδιάζεται με κινητήρα 250 κ.εκ., γεγονός που έχει άμεσο αντίκτυπο στο τομέα των επιδόσεων.
Αν η σχεδίαση της GTS "προκαλεί", η οδήγησή της είναι αυτή που εντυπωσιάζει. Ηρθε το πλήρωμα του χρόνου να ξεχάσετε ό,τι ξέρατε για τις Vespa, καθώς το νέο μοντέλο δεν σταματά στο τομέα της εμφάνισης, αλλά είναι ένα σύγχρονο scooter της μεσαίας κατηγορίας που μπορεί να κοιτάξει τον ανταγωνισμό "κατάματα"! Με μαζεμένες διαστάσεις, μεγάλο κόψιμο τιμονιού και βάρος 151 κιλά καταφέρνει να "τρυπώνει" παντού και εκτελεί με συνέπεια τον ρόλο του οχήματος-πόλης, χωρίς όμως να μένει εκεί, καθώς μπορεί άνετα να μεταφέρει δύο αναβάτες και σε περιαστικές διαδρομές. Οι τροχοί 12 ιντσών καλύπτουν κατά το δυνατόν το μειονέκτημα της μικρής διαμέτρου, προσφέροντας ευελιξία και άμεσες αντιδράσεις, ενώ και οι αναρτήσεις λειτουργούν ικανοποιητικά και θα φανερώσουν αδυναμίες μόνο στις πολύ έντονες ανωμαλίες του οδοστρώματος. Ο τετράχρονος κινητήρας αποδίδει 22 ίππους, παρέχοντας τελική ταχύτητα της τάξης των 130 χλμ./ώρα. Με όπλο το κοντό CVT, οι επιταχύνσεις είναι εξαιρετικές και το ψηφιακό ταχύμετρο θα δείξει τα πρώτα 80 χιλιόμετρα, πριν καλά-καλά το αντιληφθεί ο αναβάτης. Στον "ύπουλο" αυτό τρόπο που βγαίνουν τα χιλιόμετρα συμβάλλει τα μέγιστα η εντελώς αθόρυβη λειτουργία του μοτέρ σε συνδυασμό με την έλλειψη κραδασμών, στοιχεία που καθιστούν απολαυστική κάθε βόλτα με την GTS.