Αν βρει καλή άσφαλτο, θα στρίψει με ευκολία, κρύβοντας καλά το βάρος του,
το οποίο φτάνει τα 185 κιλά.
Με το που ανεβαίνεις στη σέλα του Xciting, σου προκαλεί εντύπωση το τεράστιο τιμόνι, το οποίο μάλιστα κόβει πολύ και γίνεται "σύμμαχος" στις καθημερινές μετακινήσεις. Με την πρώτη μιζιά, το μοτέρ τίθεται σε λειτουργία και με το άνοιγμα του γκαζιού, η βελόνα του στροφόμετρου καρφώνεται στις 7.000 σ.α.λ., με το scooter να μαζεύει γρήγορα αρκετά χιλιόμετρα, παράγοντας χαμηλά επίπεδα θορύβου. Τα πρώτα 90 έρχονται πανεύκολα και μόνο από εκεί και πέρα θα καταλάβεις πως πρόκειται για το 250 και όχι το 500! Σε ταχύτητες πόλης, λοιπόν, ο κινητήρας λειτουργεί άκρως ικανοποιητικά, παρέχοντας δυνατές επιταχύνσεις, ακόμα και με δύο άτομα, ενώ με τελική ταχύτητα 135 χλμ./ώρα και την προστασία της τεράστιας ζελατίνας, θα καταφέρει να ανταποκριθεί και στον ανοιχτό δρόμο, όχι πάντως με την ευκολία του μεγάλου του "αδελφού". Οι αναρτήσεις εξασφαλίζουν υψηλά επίπεδα σταθερότητας, τόσο σε ευθείες, όσο και σε στροφές (με την βοήθεια των μεγάλων τροχών-15 ίντσες εμπρός και 14 πίσω), είναι όμως αρκετά σφιχτές, με αποτέλεσμα το Xciting να κοπανάει έντονα στις λακκούβες, χωρίς ωστόσο να επηρεάζεται η κατευθυντικότητά του. Στο τομέα των φρένων, την εμπιστοσύνη θα κερδίσει η αριστερή μανέτα της συνδυασμένης πέδησης, που προσφέρει δύναμη και καλή αίσθηση, καθώς το μπροστινό φρένο από μόνο του (δεξιά μανέτα) δε θα τα βγάλει εύκολα πέρα με την βαριά κατασκευή, ενώ υστερεί και σε αίσθηση.