LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Ο Μεγάλος μικρός
Aναρτήσεις
Οι νέες ρυθμίσεις του πιρουνιού, εκτός από την καλύτερη συνεργασία τους με το πλαίσιο, έχουν και μειωμένες στατικές τριβές και λόγω νέας επιφανειακής επίστρωσης αλλά και λόγω νέων τσιμουχών. Η αίσθηση από το μπροστινό έχει βελτιωθεί και είναι αρκετά καλή, χωρίς να είναι τραχιά και απόλυτη, αλλά περισσότερο ισορροπημένη και φιλική. Γενικότερα, το μπροστινό σύστημα του 525 αφήνει μια ελαφριά αίσθηση, έχοντας παράλληλα γρήγορες αντιδράσεις. Ένα σύνολο που σε καμία περίπτωση δεν προκαλεί ανησυχία, αλλά αντίθετα εμπνέει αρκετή ασφάλεια. Στο αμορτισέρ της WP μπορεί μεν να έχει βελτιωθεί η λειτουργία του PDS, με την υιοθέτηση των νέων διόδων λαδιού στο κύκλωμα του αμορτισέρ με στόχο τη σωστότερη προοδευτικότητα, αλλά η γενικότερη αίσθηση του πίσω μέρους του 525 παραμένει πάνω-κάτω η ίδια. Μαλακιά λειτουργία, σχετικά απότομες αναπηδήσεις στις μικρές ανωμαλίες και ελαφριά αδυναμία να συγκρατήσει τον πίσω τροχό σταθερά στην πορεία του, σε βίαιο άνοιγμα του γκαζιού.

 
 KTM EXC 525
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οδηγώντας
Κινητήρας
Aναρτήσεις
Πλαίσιο


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ