LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Eχω και ABS…πάμε μια βόλτα;
Φρένα: Με όπλο το ABS
suzuki, suzuki bandit , suzuki bandit  -
Διακριτική παρουσία έχει το ABS σε κανονικές συνθήκες. Σε δυνατό φρενάρισμα όπως αυτό, όμως, κάνει την διαφορά.
Η σημαντικότερη αλλαγή στο σύστημα πέδησης του Bandit είναι η προσθήκη του ABS (προαιρετικά και μόνο στην "ντυμένη" έκδοση). Η λειτουργία του συστήματος είναι άκρως ικανοποιητική και θα βοηθήσει πολύ στο βρεγμένο οδόστρωμα, ειδικά τους άπειρους αναβάτες, οι οποίοι θα μπορούν με περισσότερη σιγουριά να πατούν τις μανέτες, χωρίς να τρομάζουν από ανεπιθύμητα μπλοκαρίσματα. Η ενεργοποίησή του γίνεται δε γίνεται με το παραμικρό και το χαρακτηριστικό "κλώτσημα" στη μανέτα ή το πεντάλ του φρένου κάνει την εμφάνισή του μόνο σε συνθήκες έντονης πίεσης. Ακριβώς ό,τι χρειάζεται λοιπόν. Το μόνο, ίσως, που δε μας άρεσε από το ABS είναι ότι σε ακραίες συνθήκες (όπως αυτές της φωτογράφησης, όταν και πιέστηκε εξαντλητικά και ενεργοποιήθηκε τουλάχιστον 30 φορές μέσα σε 2 ώρες) παρουσίασε μικρές αρρυθμίες. Τίποτα το ανησυχητικό όμως, καθώς τέτοια πίεση δεν πρόκειται να δεχτεί υπό κανονικές συνθήκες. Όσον αφορά στα υπόλοιπα δομικά μέρη του πακέτου πέδησης, δύο δίσκοι στον εμπρός τροχό με διάμετρο 290 χιλ. και διπίστονες δαγκάνες της Tokico και ένας δίσκος 240 χιλ. στον πίσω με δαγκάνα δύο αντικριστών εμβόλων της Nissin (ακόμη μια αλλαγή, καθώς το προηγούμενο μοντέλο "φόραγε" Tokico εμπρός-πίσω) αναλαμβάνουν την επιβράδυνση του συνόλου και τα καταφ

 
 Suzuki Bandit 650S ABS
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Σχεδίαση-Αλλαγές: Περιφερειακή αναβάθμιση
Φρένα: Με όπλο το ABS
Πλαίσιο/Αναρτήσεις: Με γνώμονα την άνεση
Οδηγώντας: ¶νετο και φιλικά γρήγορο
Κινητήρας: "Γεμάτος" στις μεσαίες
Συμπέρασμα: Αυθεντικό Street


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ