Το ηλεκτρονικό γκάζι αποτελεί σημανικό πλεονέκτημα εφόσον παρέχει την ακριβή γωνία στην πεταλούδα των σωμάτων του ψεκασμού για να επιτευχθεί η σωστή παροχή καυσίμου στις αντίστοιχες συνθήκες οδήγησης, αποφεύγοντας κατά αυτόν τον τρόπο τα μπουκώματα στις χαμηλές στροφές.
Ο κινητήρας απόκτησε νέες διαστάσεις, για να αυξηθεί η ευστροφία του και να μεγαλώσει το εύρος της κλίμακας των στροφών, εφόσον πλέον ο αναβάτης βλέπει κόκκινο στις 17.500σ.α.λ. Μειώθηκε κατά 26% η αδράνεια του στροφάλου, έγιναν πιο κοντά τα χωνιά της εισαγωγής και προστέθηκε δεύτερο μπεκ στο σύστημα ψεκασμού. Σημαντικότερο όλων αποτελεί το επαναστατικό σύστημα του γκαζιού, το YCC-T (Yamaha Chip Controlled Throttle), το οποίο στοχεύει στην πιο ακριβή ανάμειξη του καυσίμου με τον αέρα, την ομαλοποίηση και την αύξηση της ροπής σε όλη την κλίμακα των στροφών, στοιχεία που συντελούν στην πιο άμεση απόκριση του γκαζιού και την καλύτερη επιτάχυνση της μοτοσικλέτας. Το νέο σύστημα διαχείρισης της τροφοδοσίας επηρεάζει σε ελάχιστο βαθμό την κατανάλωση. Επανασχεδιάστηκε το ram-air, που πλέον διοχετεύει με φρέσκο αέρα, σε ευθεία κατεύθυνση, το νέο φιλτροκούτι. Τις εντυπώσεις κερδίζει η νέα εξάτμιση, η οποία συγκεντρώνει τη μεγαλύτερη μάζα της κάτω από το μοτέρ. Κατά αυτόν τον τρόπο συντελεί θετικά στη ολική συγκέντρωση των μαζών πιο κοντά προς το κέντρο βάρους της μοτοσικλέτας. Επιπλέον, θέτει τον τελικό σιγαστήρα σε τέτοια θέση, που αυξάνει τα περιθώρια κλίσης από την πλευρά που είναι τοποθετημένος.