Το πλαίσιο είναι κατασκευασμένο από χυτά και πρεσαριστά τμήματα αλουμινίου, για να επιτευχθεί η επιθυμητή ελαστικότητα και ακαμψία., τεχνολογία που εφαρμόστηκε αρχικά στην Μ1. Ακόμη, πιο κοντά ήρθαν τα σημεία (του πίσω άξονα, της έδρας του ψαλιδιού και του λαιμού) από όπου περνάει η νοητή ευθεία που τα ενώνει, γεγονός που συντελεί θετικά στη συμπεριφορά της μοτοσικλέτας, κατά το πλασάρισμά της στη στροφή. Η κοψιά του φέρινγκ δημιουργήθηκε με χειρουργική ακρίβεια στο σημείο που δημιουργείται η μεγαλύτερη πίεση αέρος στο φέρινγκ και αυτό για να επιτευχθεί η μεγαλύτερη απαγωγή θερμότητας από τον υψηλόστροφο κινητήρα. Ένα σημαντικό στοιχείο για τις στιγμές που θα κινηθεί η μοτοσικλέτα εκτός πίστας. Από πλευράς γεωμετρίας θα έλεγε κανείς ότι η Yamaha επέστρεψε στα δεδομένα του 2002. Το μεταξόνιο κόντυνε κατά 5χιλ. (1.380χιλ.), η γωνία κάστερ έγινε πιο αυστηρή κατά μισή μοίρα (24 μοίρες) και το τρέιλ αυξήθηκε κατά 2χιλ. από το περσινό μοντέλο, φθάνοντας τα 97χιλ. Οι νέες αναρτήσεις της Soqy διαθέτουν high και low στην επαναφορά κι αυτό για να μπορεί ο αναβάτης να στήσει με μεγαλύτερη ακρίβεια τη λειτουργία τους. Όπως ήδη αναφέραμε προηγουμένως, η μοτοσικλέτα πλέον, στοχεύει στην απόλυτη χρήση της στην πίστα. Το πιρούνι είναι κατασκευασμένο από την Soqy, με διάμετρο 41χιλ. και διαδρομή 120χιλ. Είναι πλήρως ρυθμιζόμενο και φέρει ρυθμίσεις High και Low στην απόσβεση συμπίεσης. Στο ίδιο μοτίβο κινούνται οι ρυθμίσεις του πίσω αμορτισέρ, το οποίο με τη σειρά του δίνει την ευκαιρία στον οδηγό να το ρυθμίσει με μεγαλύτερη ακρίβεια. Καινούργιο, από πλευράς σχεδίασης, είναι το μοχλικό σύστημα, κι αυτό για να "δέσει" με το σχήμα του νέου ψαλιδιού και τη λειτουργία του αναβαθμισμένου αμορτισέρ.