Νέα τροφοδοσία, διαφορετική κλίση των κυλίνδρων, νέο στιβαρότερο πλαίσιο είναι μερικές από τις πολλές αλλαγές πάνω στο ZX-10R του 2006
Αν και το ZX-10R ήταν ένα από τα δυνατότερα 1000άρια, η Kawasaki δεν εφησυχάστηκε, ενισχύοντάς το ακόμα περισσότερο. Τα σώματα ψεκασμού έχουν αλλάξει. Ενώ τα νέα μπεκ του ψεκασμού επιτυγχάνουν την καλύτερη διασπορά του καυσίμου. Οι θυρίδες εισαγωγής έχουν δεχθεί λείανση, ενώ τα ελατήρια των βαλβίδων είναι κατασκευασμένα από κράμα αλουμινίου, ελαφρύτερα για λιγότερη αδράνεια, με αποτέλεσμα την ακριβή χρονικά σφράγιση των θυρίδων. Τα έμβολα επίσης είναι ελαφρύτερα για καλύτερη απόκριση, ενώ μερικά γραμμάρια προστέθηκαν στο στρόφαλο για μεγαλύτερη σταθερότητα στα πολλά χιλιόμετρα, λόγω στροφορμής. Η βελτίωση του κινητήρα όμως είχε μία ακόμα παράμετρο και δεν ήταν άλλη από τη συγκέντρωση των μαζών προς το κέντρο της μοτοσικλέτας και τη σωστότερή του τοποθέτηση μέσα στο πλαίσιο. Για ευκολότερη αλλαγή κατεύθυνσης ο κινητήρας στηρίχθηκε ψηλότερα στο πλαίσιο και για να μην αυξηθεί το συνολικό ύψος της μοτοσικλέτας οι κύλινδροι μεγάλωσαν την κλίση τους από 20 στις 23 μοίρες.
Το πλαίσιο επίσης είναι καινούριο με κύρια χαρακτηριστικά την αυξημένη ακαμψία του. Οι βάσεις στήριξης του κινητήρα πάνω σε αυτό έχουν ενισχυθεί με σκοπό την ουσιαστικότερη συνεισφορά στη στιβαρότητά του ως φερόμενο τμήμα του. Το ψαλίδι με τη σειρά του έχει γίνει ανθεκτικότερο έχοντας δεχθεί ενισχύσεις και διαθέτει γέφυρα στο κάτω μέρος του. Τέλος, ο άξονας στήριξής του έχει τοποθετηθεί χαμηλότερα στο πλαίσιο.