LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Liberty S(uccess)!
Φρένα: Δισκόφρενο-ταμπούρο σε αρμονικές σχέσεις
Τα φρένα του Liberty δε διεκδικούν δάφνες για την τεχνολογική τους αιχμή. Στην πράξη όμως αποδεικνύονται λειτουργικά, επαναφέροντας στο νου πως οι παλιές δοκιμασμένες λύσεις σε πολλές περιπτώσεις είναι καλύτερες. Την ακινητοποίηση του εμπρός τροχού έχει αναλάβει δίσκος 220 χιλ.. Πίσω υπάρχει ταμπούρο, μια λύση που στην πράξη αποδείχθηκε επιτυχημένη! Το εμπρός φρένο στερείται αίσθησης, αλλά και δύναμης. Αυτή η συμπεριφορά, αν και στην αρχή ξενίζει, σίγουρα η έλλειψη δύναμης θα εκτιμηθεί από τους πιο άπειρους που θα τους σώσει στο άτσαλο φρενάρισμα. Η λειτουργία του πίσω φρένου θα σας αναγκάσει πολλές φορές να κατεβείτε από τη σέλα για να επαληθεύσετε την ύπαρξη ταμπούρου. Προοδευτικό σε λειτουργία και με καλή πληροφόρηση στην αριστερή μανέτα αναζητείται η μαγική συνταγή που η συρμάτινη ντίζα συμπεριφέρεται σαν υδραυλικό κύκλωμα.

 
 Piaggio Liberty S 200
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική
Φρένα: Δισκόφρενο-ταμπούρο σε αρμονικές σχέσεις
Κινητήρας: Βελτιωμένος στα σημεία
¶νεση-Αποθηκευτικοί χώροι: Σε πρώτο πλάνο
Αναρτήσεις
Οδηγώντας: Ανάλαφρη, αέρινη αίσθηση
Προαιρετικός εξοπλισμός
Συμπέρασμα: Ιδανικό για την πόλη


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ