LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Ταξιδεύοντας στο άγνωστο
Αναρτήσεις:Μαλακότερες από του GS
Όλη η ιστορία ξεκινάει από εδώ, καθώς τα 20 περισσότερα χιλιοστά διαδρομής, τόσο μπροστά όσο και πίσω, είναι αυτά που διαμορφώνουν κατά το μεγαλύτερο βαθμό και το διαφορετικό χαρακτήρα του νέου Adventure, σε σχέση με το απλό GS. Και τα δύο αμορτισέρ είναι σαφώς μαλακότερα και πιο γρήγορα από του απλού GS, δρώντας καταλυτικά στη συμπεριφορά του νέου Adventure στο δρόμο. Το Telelever βέβαια, λόγω κατασκευής, ψιλοαδιαφορεί για τα χαρακτηριστικά του αμορτισέρ. Πίσω όμως δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Το πίσω αμορτισέρ του Adventure θα μπορούσε κάλλιστα να ήταν λίγο σκληρότερο, με το αντίστοιχο εύρος ρύθμισης, κάτι που θα είχε τεράστιο όφελος στην ασφάλτινη χρήση.

 
 BMW R1200 GS Adventure
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οδηγώντας: Βασιλικό GS
Στο χώμα
Στην πόλη
Κινητήρας: Ο boxer της φυγής
Φρένα:Απίστευτη δύναμη
Αναρτήσεις:Μαλακότερες από του GS
Συμπέρασμα: ¶νετος χιλιομετροφάγος


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ