LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Ταξιδεύοντας στο άγνωστο
Οδηγώντας: Βασιλικό GS
Δεν έρχεται κάτι άλλο στο μυαλό, που να "φέρνει" στο νέο Adventure, εκτός ίσως από το προηγούμενο, το 1150. Το οδηγείς και δε νιώθεις ο βασιλιάς του δρόμου. Είσαι ο βασιλιάς του δρόμου. Με τη σέλα στη χαμηλή θέση (890χιλ.) παρατηρείς όλα τα τροχοφόρα που κινούνται γύρω σου από πάνω. Και με τη σέλα στην ψηλή θέση (910χιλ.) μπορείς να πιάσεις κουβέντα με τους οδηγούς των φορτηγών. Αυτό είναι το Adventure. Μεγάλο, πληθωρικό και επιβλητικό. Στο δρόμο, το νέο Adventure κινείται και ελίσσεται όπως περίπου και το απλό GS, και η διαφορά βάρους, όταν το νέο Adventure βρίσκεται σε κίνηση, δε γίνεται ιδιαίτερα αισθητή (το Adventure με άδειο ρεζερβουάρ ζυγίζει ακριβώς όσο το απλό GS με γεμάτο (224 κιλά). Τα πράγματα όμως αλλάζουν δραματικά όταν το τέρας βρίσκεται εν στάση, καθώς το κέντρο βάρους είναι υψηλότερο. Το Telelever και το άκαμπτο σύνολο πλαισίου-κινητήρα, σώζουν για άλλη μια φορά την κατάσταση, παρέχοντας την πολύτιμη ακαμψία. Και πράγματι στο δρόμο, το Adventure είναι ακλόνητο και συμπεριφέρεται ως ένα ενιαίο και συμπαγές σύνολο. Τα πανίσχυρα φρένα κουμαντάρουν πανεύκολα το αυξημένο βάρος του Adventure, η νέα ζελατίνα με τα πλαϊνά έξτρα πλαστικά φρυδάκια πραγματικά δουλεύει και η σέλα αν και ψηλότερη είναι εξαιρετικά άνετη και σχετικά φαρδιά (το ίδιο και για τον συνεπιβάτη). Η μεγαλύτερη διαδρομή των αναρτήσεων προσφέρει σίγουρα αρκετά μεγαλύτερη άνεση και βελτιωμένη δυνατότητα κίνησης στο χώμα. Κάτω από μεγάλο βάρος όμως, το πίσω μέρος του Adventure υποκύπτει και αρχίζει να πλέει. Επίσης, το μεγαλύτερο ύψος του Adventure έχει μειώσει ελαφρώς την αίσθηση από τον μπροστινό τροχό, αλλά και τη σταθερότητα στα πολύ γρήγορα ταξίδια.

 
 BMW R1200 GS Adventure
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οδηγώντας: Βασιλικό GS
Στο χώμα
Στην πόλη
Κινητήρας: Ο boxer της φυγής
Φρένα:Απίστευτη δύναμη
Αναρτήσεις:Μαλακότερες από του GS
Συμπέρασμα: ¶νετος χιλιομετροφάγος


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ