O σχεδιασμός της ποδιάς ευνοει την άνεση του οδηγού.
Μπορεί το Kymco να διαθέτει μικρές εξωτερικές διαστάσεις, αλλά διαθέτει χώρους μεγαλύτερους από άλλα διπλάσιων εξωτερικών διαστάσεων. Ο χώρος αυτός φυσικά περιορίζεται κάτω από τη σέλα, μιας και δε διαθέτει ντουλαπάκι κάτω από το τιμόνι.
Ένα κράνος θα φιλοξενηθεί κάτω από τη σέλα, ενώ και το επίπεδο πάτωμα μπροστά από τα πόδια του οδηγού συνδράμει στον ωφέλιμο χώρο για τη μεταφορά αντικειμένων. Το εμπρός μέρος της ποδιάς διαθέτει γαντζάκι για τη στήριξη του κράνους, αν και η απόσταση μεταξύ του εμπρός μέρους της σέλας μέχρι και το πάνω μέρος της ποδιάς είναι τόσο, που ένα Full face κράνος δύσκολα θα στηριχθεί. Οι γωνίες που παίρνει το σώμα σου καθισμένος στη σέλα μπορεί να μην προσεγγίζουν σε Custom μοτοσικλέτα, αλλά είναι αρκετά πιο άνετες απ' όσο αρχικά υποθέτεις.
Φαρδιά σέλα με παχυλό υλικό, το τιμόνι είναι ψηλά τοποθετημένο και αυτός είναι ο λόγος που όταν είναι τέρμα στριμμένο το τιμόνι δε βρίσκει στα γόνατα. Οι έχοντες ανάστημα κάτω του 1.80 δε θα αντιμετωπίσουν και πρόβλημα στο να φωλιάσουν τα πόδια τους πίσω από την ποδιά.