LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Ρουά Ματ
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 40309 αναγνώστες
Υποχρεωτικές επεμβάσεις
Μικρές διαφοροποιήσεις εντοπίζονται στο μοτέρ, προκειμένου να καλύψει τις νέες προδιαγραφές. Επίσημα η Suzuki κάνει λόγο μόνο για νέο σύστημα εξαγωγής και νέα κεφαλή με δύο μπουζί στον κύλινδρο και ανακοινώνει ίδια ιπποδύναμη με το περυσινό μοντέλο, αλλά το πιθανότερο είναι να χαθούν 1-2 άλογα (ελέω Euro III). H διαφορά αυτή βέβαια είναι μόνο για τα χαρτιά, καθώς στην πράξη η απόδοση είναι η ίδια. Το διαμάντι, λοιπόν, των 645 κ.εκ. της Suzuki εξακολουθεί να θέτει τα standard στην κατηγορία.

 
 Suzuki V-Strom 650 ABS
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
ABS
Κινητήρας
Οδηγώντας
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ