LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Μετάλλαξη!
Σχεδίαση/¶νεση
Διαβάστηκε από 74794 αναγνώστες
Πλαστικό custom ή νικελωμένο scooter;
To V3, πάντως, δεν έχει ανάγκη το στερεοφωνικό του για να αναγκάσει τα κεφάλια να γυρίσουν στο φανάρι. Τα καταφέρνει εξίσου καλά μόνο και μόνο με την εμφάνισή του. Με μήκος 2.200 χιλ., πλάτος 850 και μεταξόνιο 1480 αποτελεί ένα από τα πιο μεγαλόσωμα scooter της κατηγορίας του. Επιπλέον, είναι σχεδιασμένο ώστε να θυμίζει custom, καθώς το μεγάλο τιμόνι του βρίσκεται αρκετά ψηλά και η σέλα χαμηλά, ώστε να μετατοπίζει προς τα πίσω το σώμα του αναβάτη. Επιπλέον, τα νικελωμένα μαρσπιέ βρίσκονται μπροστά, δίνοντας έτσι τη γνωστή σε όλους στάση “easy rider”, με αποτέλεσμα να είναι αρκετά άνετο (σε αυτό συμβάλλει και η φαρδιά σέλα) και να εμπνέει χαλαρή οδήγηση. To πίσω μέρος είναι σαφώς πιο λεπτό και χαμηλωμένο από το μπροστινό και δε θυμίζει σε τίποτα scooter, όπως άλλωστε και η παντελής απουσία αποθηκευτικών χώρων. Από την άλλη, η μετάδοση είναι αυτόματη, τα πλαστικά βρίσκονται παντού και η μάσκα δε θα μπορούσε παρά να ανήκει σε scooter, έστω μεταλλαγμένο.

 
 YMC V3
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Σχεδίαση/¶νεση
Κινητήρας
Οδηγώντας
Φρένα/Αναρτήσεις
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ