LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Aποστολή

Aποστολή
Εσωτερική υπόθεση
Gilera
GP 800:Το μεγαλύτερο κυβισμού σκούτερ παραγωγής
Tον τελευταίο καιρό οργίαζαν οι φήμες ότι το group Piaggio έχει ήδη έτοιμο ένα Mega scooter, που θα πάρει τα σκήπτρα, για τη μεγαλύτερη χωρητικότητα του κινητήρα του, από το Burgman 650. Το Μιλάνο επέλεξε η Gilera για να παρουσιάσει την πιο σημαντική της μοτοσικλέτα, δίνοντας το στίγμα για τo τι έπεται στο μέλλον. Η Gilera στο press kit, έξυπνα δεν το κατηγοριοποιεί κάπου συγκεκριμένα, αφήνοντας τον καθένα να το χαρακτηρίσει hyper-scooter, super-GT ή mega-scooter! Ο κινητήρας της μοτοσικλέτας είναι δικύλινδρος και με περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών, γεγονός που φανερώνει πως το ζητούμενο ήταν ναι μεν η καλή κατανομή των μαζών, αλλά δίχως να αυξηθεί υπερβολικά το πλάτος που θα συνέβαινε με έναν εν σειρά. Ο κινητήρας συνολικά διαθέτει 8 βαλβίδες και η απόδοσή του, σύμφωνα με τα λεγόμενα της εταιρίας, είναι στους 75 ίππους. Το πλαίσιο ακολουθεί συμβατές λύσεις, μιας και το υλικό κατασκευής είναι το ατσάλι, κάτι που όμως διαφοροποιείται στο εντυπωσιακών διαστάσεων ψαλίδι που είναι από αλουμίνιο. Το πίσω αμορτισέρ ρυθμίζεται σε 7 θέσεις, ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου, αμορτισέρ είναι οριζόντια τοποθετημένο. Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε ότι εμπρός τροχός είναι 16 ίντσες και πίσω 15.
Fuoco 500 i.e.
Οδρόμος για το πρώτο τρίροδο της Gilera ήταν εύκολος. Η βάση ήταν έτοιμη, μιας και η θυγατρική Piaggio εδώ και ένα χρόνο είχε έτοιμο το δικό της MP3. Φυσικά η Gilera ξέφυγε από την αυτοκινητάδικη λογική της παρουσίασης πανομοιότυπου οχήματος με διαφορά στο έμβλημα της εταιρίας που κοσμεί τη μάσκα και διαφοροποίησε αισθητικά το τρίροδο σκούτερ της. Η Gilera στο Fuoco έδωσε βάρος και στη δυνατότητα ασφαλούς οδήγησης του σκούτερ και σε βατούς χωματόδρομους. Ο κινητήρας της μοτοσικλέτας είναι ο Master 500, φυσικά χρησιμοποιεί ψεκασμό για την τροφοδοσία και αισθητήρα Λ, όπως και δύο μπουζί για άριστη καύση. Τα μπράτσα των εμπρός τροχών είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο για χαμηλό βάρος. Οι συνολικά τρεις δίσκοι του συστήματος πέδησης είναι 240 χιλ. και χρησιμοποιούν δαγκάνα 2 εμβόλων.
Nexus 125
Τo Nexus, που από την πρώτη στιγμή της δημιουργίας του είχε κλέψει τις εντυπώσεις, τώρα με την έκδοση των 125 κυβικών εκατοστών κινητήρα η Gilera το κάνει προσιτό και στους κατόχους διπλώματος Α1. Το σκούτερ πέραν του κινητήρα παραμένει ίδιο με τα μεγαλύτερα της σειράς!

 
 Διεθνή έκθεση μοτοσικλέτας Μιλάνο
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Aprilia
Buell
Benelli
Gilera
Piaggio
Moto Guzzi
Derbi
Yamaha
Kawasaki
MV Agusta
Malaguti
KTM
Ducati
Husqvarna


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ