Το περίπτερο της ΚΤΜ από το πρωί έκρυβε ερμητικά κρυμμένη με κουκούλα μια μοτοσικλέτα. Μια προσεκτική ματιά στην γκάμα της δεν άφηνε περιθώρια πως η μοτοσικλέτα που κρυβόταν κάτω από την πορτοκαλί κουκούλα με το έμβλημα της εταιρίας δεν ήταν άλλο από το Superduke που απουσίαζε από την υπόλοιπη γκάμα. Η παρουσίασή του ομολογουμένως δε μας ξάφνιασε, μιας και η μοτοσικλέτα είχε ανανεωθεί ελάχιστα και δε μας έκανε την έκπληξη που περιμέναμε. Ο νέος σούπερ δούκας διαθέτει τις απαραίτητες τροποποιήσεις στον κινητήρα που του επιτρέπουν να ομολογκαριστεί με τις προδιαγραφές Euro3. Οι επόμενες αλλαγές εντοπίζονται στην γεωμετρία, που με μεγαλύτερη κάστερ γωνία και ίχνος υπόσχονται μεγαλύτερη σταθερότητα και λιγότερο νευρική συμπεριφορά. Το ρεζερβουάρ πλέον μπορεί να χωρέσει 4 επιπλέον λίτρα καυσίμου. Η μάσκα της μοτοσικλέτας είναι επανασχεδιασμένη, όπως και πίνακας οργάνων πίσω από αυτήν. Οι δαγκάνες της Brembo διαθέτουν ακτινική στήριξη, ενώ ανανεωμένα είναι τα γραφικά και η βαφή της μοτοσικλέτας. Οι δεκάδες ενιαίου τύπου, αγώνες που πραγματοποιούνται με Superduke και οι ανήσυχοι ιδιοκτήτες τους, που δεν είναι λίγες οι φορές που πραγματοποιούν track day με την συγκεκριμένη μοτοσικλέτα, οδήγησαν την KTM και σε μια παράλληλη έκδοση, την 990 Super Duke R. H μοτοσικλέτα διαθέτει εντυπωσιακή βαφή, με το χωροδικτύωμα του πλαισίου σε πορτοκαλί χρώμα. Επίσης, αρκετά από τα πλαστικά τμήματα του απλού Super Duke έχουν αντικατασταθεί από Carbon, ενώ στο στάνταρ εξοπλισμό προσφέρεται και στραμπιλιζατέρ. Η γεωμετρία είναι πιο γρήγορη, ενώ τέλος τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη έχουν καταργηθεί τονίζοντας ακόμα περισσότερο τον εξειδικευμένο χαρακτήρα της μοτοσικλέτας.