Η αντικοινωνική οδήγηση είναι μέσα στις δυνατότητες της μοτοσικλέτας. Ο δυνατός κινητήρας θα στείλει εύκολα τον εμπρός τροχό ψηλά.
Οι αναρτήσεις είναι ένα από τα λίγα χαρακτηριστικά του Vesrys που θα βρούμε επιρροές από τις on-off μοτοσικλέτες. Μεγάλες διαδρομές και μαλακή σε λειτουργία η μπροστινή ανάρτηση προσφέρει τα μέγιστα στην άνεση. Το εμπρός πιρούνι είναι ανεστραμμένο 41 χιλ. και πλήρως ρυθμιζόμενο! Το γεγονός της μεγάλης διαδρομής και της μαλακής λειτουργίας έχει σαν αποτέλεσμα κατά την διάρκεια της επιβράδυνσης, λίγο πριν την είσοδο στην στροφής, να συμπιέζεται αρκετά, μικραίνοντας το μεταξόνιο και συνεπώς διευκολύνοντας την ευελιξία της μοτοσικλέτας. Από την άλλη πλευρά κατά την επιτάχυνση ή στις υψηλές ταχύτητες, όπου και η ανάρτηση είναι σε πλήρη έκταση, το Versys διαθέτει χαρακτηριστική σταθερότητα. Πρόκειται δηλαδή για ένα έξυπνο και απλό στην υλοποίηση τέχνασμα παθητικής μεταβολής της γεωμετρίας. Στην πράξη το ''κόλπάκι'' της Kawasaki δουλεύει ικανοποιητικά. Στην περίπτωση μόνο που το οδηγήσεις πολύ επιθετικά, η αποσυμπίεση της ανάρτησης (και με την μοτοσικλέτα υπό κλίση) θα επηρεάσει την ισορροπία της και την μεταφορά βάρους εμπρός- πίσω. Το πίσω μονό αμορτισέρ είναι τοποθετημένο σχεδόν οριζόντια διαθέτει περισσότερο σφιχτή λειτουργία ενώ το χαρακτηριστικό που θα ξενίσει είναι η γρήγορη επαναφορά ( είναι ρυθμιζόμενη) και η έλλειψη επαρκούς πληροφόρησης στον οδηγό.