LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Θέμα φιλοσοφίας
Φρένα / Αναρτήσεις
Διαβάστηκε από 69220 αναγνώστες
Αγωνιστικής φιλοσοφίας
Η τεχνολογία των αγώνων φαίνεται ότι κυριαρχεί στους τομείς πέδησης και αναρτήσεων του GP1. Όσον αφορά στα φρένα, μπροστά συναντάμε δύο δίσκους των 245 χιλ. και πίσω έναν 240 χιλ. Το πλέον αξιοσημείωτο, όμως, είναι η ύπαρξη ακτινικής δαγκάνας εμπρός και πίσω. Παρόλα αυτά, παρατηρείται μια αδικαιολόγητη καθυστέρηση και ανάγκη δυνατής πίεσης στις μανέτες για την ακινητοποίηση, η οποία θα έρθει αλλά όχι όσο έγκαιρα θα έπρεπε. Το πακέτο των αναρτήσεων από την άλλη, αποτελείται από ένα αντεστραμμένο πιρούνι της Marzocchi και από ένα μονό αμορτισέρ στο πίσω μέρος. Το τελευταίο, μάλιστα, διαθέτει ρύθμιση προφόρτισης, ωστόσο, είναι αρκετά σκληρό και ενοχλητικό, ακόμη και στη μαλακότερη ρύθμιση. Το πιρούνι αντίθετα, είναι δικαιολογημένα σκληρό, ώστε να αντιμετωπίσει τη φόρτιση που δέχεται, εξαιτίας της θέσης του αναβάτη.

 
 Derbi GP1 250
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
¶νεση / Χώροι
Πλαίσιο / Αισθητική
Φρένα / Αναρτήσεις
Οδηγώντας
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ