Τελικά, μία μονάχα χρωματική επιλογή πάνω στο R1 του 07 ήταν αρκετή για να ξυπνήσει τις μνήμες από το μακρινό 1998, όπου και παρουσιάστηκε το πρώτο της σειράς. Η λευκή κόκκινη μοτοσικλέτα, που στοίχειωσε τα όνειρα και άλλαξε για πάντα την κατηγορία, αναβιώνει ξανά σε ένα περισσότερο σύγχρονο και ποθητό πλέον σχήμα. Η αισθητική του νέου R1 δε διαφοροποιείται αρκετά από του περσινού μοντέλου. Τα πλαϊνά πλαστικά είναι λιγότερα, αφήνοντας μεγαλύτερο μέρος του κινητήρα σε κοινή θέα, ακολουθώντας τη λογική του R6. Η ουρά είναι και αυτή διαφορετική με λιγότερες πλαστικές επιφάνειες, και τα τελικά των εξατμίσεων να καλύπτουν το μεγαλύτερο πίσω μέρος της μοτοσικλέτας. Το πίσω φωτιστικό σώμα είναι παρόμοιο με το περσινού σχήματος, αλλά λίγο μεγαλύτερο. Διαφοροποιήσεις συναντάμε και στο μούτρο, με τις εισαγωγές του ram air να έχουν μεγαλώσει τη διάμετρό τους, όπως μικρές διαφορές βρίσκουμε και στα εμπρός φωτιστικά σώματα. Το εμπρός μέρος του ρεζερβουάρ απέκτησε πλαστικό κάλυμμα που κάτω του φωλιάζει το φιλτροκούτι. Το ρεζερβουάρ απέκτησε μερικές ακόμα γωνίες τονίζοντας το γενικότερο επιθετικό ύφος της κατασκευής. Λίγο διαφοροποιημένο είναι το πάνελ του στροφόμετρου, ενώ η ζελατίνα έχει ψηλώσει κατά 10 χιλ.