LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Προστάτης οικογενείας
Αναρτήσεις
Διαβάστηκε από 95737 αναγνώστες
Ευαίσθητη ισορροπία
Όπως σε κάθε scooter, το σημαντικότερο “πρόβλημα” που πρέπει να αντιμετωπιστεί αναφορικά με τις αναρτήσεις είναι η ανεύρεση της χρυσής τομής μεταξύ οδικής συμπεριφοράς και άνεσης. Κατά την πανευρωπαϊκή παρουσίαση του μοντέλου στην Ιταλία στα τέλη του 2006, αρκετοί δημοσιογράφοι “παραπονέθηκαν” για την υπερβολικά σφιχτή λειτουργία των διπλών αμορτισέρ. Οι ιθύνοντες του project, όπως αποδείχτηκε, άκουσαν με προσοχή τα σχόλια αυτά (το είχαν διαπιστώσει και οι ίδιοι βέβαια) και έτσι στην έκδοση παραγωγής το SH έρχεται με εμφανώς πιο μαλακά settings προς όφελος της άνεσης. Το ευχάριστο είναι βέβαια πως η νέα ρύθμιση δεν επηρέασε σημαντικά τον τομέα της οδικής συμπεριφοράς. Τα διπλά αμορτισέρ με διαδρομή 95 χιλ.(ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου σε 5 θέσεις) περνούν ικανοποιητικά τις εγκάρσιες ανωμαλίες και μόνο σε ανοιχτές, παρατεταμένες στροφές με αρκετά χιλιόμετρα στο κοντέρ θα φανερώσουν υποψία ζορίσματος. Το πιρούνι από την πλευρά του, με διάμετρο καλαμιών 35 χιλ. και διαδρομή 102 χιλ., σκληραίνει προοδευτικά και παρέχει καλή πληροφόρηση στον αναβάτη. Ορισμένες ασάφειες εμφανίζονται μετά τα 140 χλμ./ώρα, αλλά κρίνονται απολύτως φυσιολογικές.

 
 Honda SH 300i
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Σχεδίαση/χώροι
Φρένα
Πλαίσιο
Θέση οδήγησης
Συμπέρασμα
Κινητήρας
Αναρτήσεις
Εξοπλισμός
Οδηγώντας


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ