Όπως σε κάθε scooter, το σημαντικότερο “πρόβλημα” που πρέπει να αντιμετωπιστεί αναφορικά με τις αναρτήσεις είναι η ανεύρεση της χρυσής τομής μεταξύ οδικής συμπεριφοράς και άνεσης. Κατά την πανευρωπαϊκή παρουσίαση του μοντέλου στην Ιταλία στα τέλη του 2006, αρκετοί δημοσιογράφοι “παραπονέθηκαν” για την υπερβολικά σφιχτή λειτουργία των διπλών αμορτισέρ. Οι ιθύνοντες του project, όπως αποδείχτηκε, άκουσαν με προσοχή τα σχόλια αυτά (το είχαν διαπιστώσει και οι ίδιοι βέβαια) και έτσι στην έκδοση παραγωγής το SH έρχεται με εμφανώς πιο μαλακά settings προς όφελος της άνεσης. Το ευχάριστο είναι βέβαια πως η νέα ρύθμιση δεν επηρέασε σημαντικά τον τομέα της οδικής συμπεριφοράς. Τα διπλά αμορτισέρ με διαδρομή 95 χιλ.(ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου σε 5 θέσεις) περνούν ικανοποιητικά τις εγκάρσιες ανωμαλίες και μόνο σε ανοιχτές, παρατεταμένες στροφές με αρκετά χιλιόμετρα στο κοντέρ θα φανερώσουν υποψία ζορίσματος. Το πιρούνι από την πλευρά του, με διάμετρο καλαμιών 35 χιλ. και διαδρομή 102 χιλ., σκληραίνει προοδευτικά και παρέχει καλή πληροφόρηση στον αναβάτη. Ορισμένες ασάφειες εμφανίζονται μετά τα 140 χλμ./ώρα, αλλά κρίνονται απολύτως φυσιολογικές.