Η τριέμβολη δαγκάνα της Nissin λειτουργεί άκρως ικανοποιητικά. Το πιρούνι είναι μαλακό στην αρχή και σκληραίνει προς το τέλος της διαδρομής του, παρέχοντας καλή πληροφόρηση. Το σύστημα συνεργάζεται αρμονικά και θα το εμπιστευτείς από την πρώτη βόλτα.
Ένα από τα δυνατά σημεία του SH είναι σίγουρα ο άμεσος και ασφαλής τρόπος με τον οποίο φρενάρει, ακόμα και στην έκδοση χωρίς ABS, την οποία οδηγήσαμε. Το πακέτο αποτελείται από ένα δίσκο σε κάθε τροχό με σύστημα συνδυασμένης λειτουργίας. Ο μπροστινός έχει διάμετρο 256 χιλ. και συνεργάζεται με τριέμβολη δαγκάνα της Nissin και ο πίσω ίδια διάμετρο αλλά μονοέμβολη δαγκάνα. Το σύστημα μπορεί τεχνικά να μην εντυπωσιάζει (ίσως κάποιοι να περίμεναν διπλά δισκόφρενα μπροστά), αλλά στην πράξη τα καταφέρνει περίφημα, καθώς είναι ισχυρό και παράλληλα φιλικό. Η συνδυασμένη πέδηση λειτουργεί πραγματικά υποδειγματικά, σε βαθμό που καθιστά σχεδόν άχρηστη τη δεξιά μανέτα, η οποία θα χρησιμοποιηθεί μόνο σε έκτακτες περιπτώσεις. Με το πάτημα της αριστερής, αρχικά ενεργοποιείται το πίσω φρένο και εν συνεχεία το κεντρικό έμβολο της μπροστινής δαγκάνας, προσφέροντας άμεσα αποτελέσματα. Αξίζει να σημειωθεί πως ακόμα και σε βίαιη χρήση της αριστερής μανέτας, ο πίσω τροχός μπορεί να μπλόκαρε (ελεγχόμενα), όχι όμως και ο μπροστινός, φανερώνοντας την καλή δουλειά που έχει κάνει η Honda στον τομέα αυτό.