LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Προστάτης οικογενείας
Οδηγώντας
Διαβάστηκε από 95674 αναγνώστες
Σταθερό, φιλικό και σβέλτο
Εξαιρετικά “πρόθυμο” στην είσοδο της στροφής και σταθερό ακόμα και υπό κλίση. Σε οριακές καταστάσεις θα προειδοποιήσει έγκαιρα για τα όριά του.
Το SH ανήκει στα δίτροχα που όσο πιο πολύ τα οδηγείς, τόσο πιο πολύ τα εμπιστεύεσαι και τα ευχαριστιέσαι. Στην πρώτη επαφή δύσκολα θα σε εντυπωσιάσει, καθώς ούτε πρωτοποριακή σχεδίαση διαθέτει, ούτε βέβαια ενσωματώνει σπουδαίες κατασκευαστικές καινοτομίες, αν όμως συμβιώσεις μαζί του μερικές μέρες, δύσκολα το αποχωρίζεσαι. Η Honda χρησιμοποίησε βασικά συμβατική τεχνολογία και προτίμησε τις απλές, δοκιμασμένες λύσεις, δημιουργώντας ένα σύνολο που όχι απλά τιμά αλλά προσθέτει και άλλους πόντους στο βαρύ λογότυπο που κουβαλά στα πλαστικά του. Μέσα στην πόλη είναι πραγματικά εξαιρετικό, καθώς το κοντό μεταξόνιο (1.420 χιλ., από τα πιο κοντά της κατηγορίας), η λεπτή σιλουέτα, το ζωηρό μοτέρ από χαμηλά και το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού διαμορφώνουν ένα σύνολο που αρέσκεται στις μανούβρες (ακόμα και επιτόπιες) ανάμεσα στα μποτιλιαρισμένα τετράτροχα. Οι 16άρηδες τροχοί εξασφαλίζουν υψηλά επίπεδα σταθερότητας, ενώ για την ασφάλειά σας φροντίζει ένα εξαιρετικό σύστημα πέδησης, το οποίο θα δώσει τη λύση σε κάθε δύσκολη στιγμή, απαιτώντας μάλιστα εγρήγορση μόνο από το αριστερό σας χέρι, καθώς η αριστερή μανέτα (της συνδυασμένης) είναι…όλα τα λεφτά! Τι γίνεται όμως όταν βγείτε έξω από τα στενά όρια της πόλης; Όπως και να το κάνουμε, από ένα scooter της μεσαίας κατηγορίας υπάρχουν και ορισμένες “ταξιδιωτικές” απαιτήσεις. Σε στενό επαρχιακό δρόμο το SH θα ικανοποιήσει απόλυτα, καθώς οι αναρτήσεις είναι καλοστημένες και το πλαίσιο φροντίζει για την απουσία έντονων ταλαντώσεων, βοηθώντας το σχετικά ελαφρύ σύνολο (161 κιλά) να γείρει πρόθυμα και να στρίψει με ασφάλεια. Δεν πρόκειται μάλιστα να δυστροπήσει ακόμα και σε “βίαιους” χειρισμούς και απότομες εναλλαγές κατεύθυνσης, αλλά θα φανερώσει διακριτικά τα όριά του, προειδοποιώντας έγκαιρα. Όταν ο δρόμος ανοίγει, όμως, έρχονται και τα πρώτα παράπονα. Όλη η δύναμη του κινητήρα είναι συγκεντρωμένη χαμηλά και μέχρι τα 100-110 χλμ./ώρα. μπορεί το SH να είναι ταχύτατο, αλλά από εκεί και πάνω ξεκινά η “ανηφόρα”. Αν βρει χώρο και χρόνο, η βελόνα μπορεί να ακουμπήσει το ικανοποιητικό νούμερο 150, αλλά η δύναμη στην τριψήφια πλευρά του αναλογικού ταχυμέτρου δεν είναι αυτή που περιμέναμε από ένα μοτέρ 279 κ.εκ.. Ακόμα και σε ταχύτητες κοντά στην τελική του, το SH θα καταφέρει να περάσει πάνω από λακκούβες χωρίς να γίνεται επικίνδυνο ούτε στο ελάχιστο, αλλά στις ανοιχτές καμπές θα εμφανίσει ορισμένες ασάφειες, υπενθυμίζοντας στον αναβάτη πως πρόκειται για scooter.

 
 Honda SH 300i
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Σχεδίαση/χώροι
Φρένα
Πλαίσιο
Θέση οδήγησης
Συμπέρασμα
Κινητήρας
Αναρτήσεις
Εξοπλισμός
Οδηγώντας


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ