LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
H… Kymco πλευρά της Δύναμης!
Οδηγώντας
Η μέση οδός
To Dink 200i ελίσσεται και στρίβει όσο του επιτρέπουν οι μικροί τροχοί του.
Το πρώτο πράγμα που θα συνειδητοποιήσει ο αναβάτης στη σέλα του Dink 200i είναι το γεγονός ότι το ύψος ανάμεσα στην ποδιά και τη σέλα είναι σχετικά μικρό. Παρόλα αυτά, τα πόδια μπορούν να απλωθούν στο μπροστινό μέρος, αν και το τιμόνι θα βρει στα πόδια των ψηλότερων, αν στρίψει εντελώς. Μόλις, λοιπόν, βολευτεί στην άνετη θέση οδήγησης που του προσφέρει η σέλα και το ύψος του τιμονιού, θα γυρίσει τη μίζα και θα ξεκινήσει προς τον προορισμό του, εκμεταλλευόμενος την καλή λειτουργία του μοτέρ και την ευελιξία που του προσφέρουν οι μικροί τροχοί. Ο κινητήρας των 174,5 κ.εκ. του Dink θα φανερώσει τη δύναμή του κυρίως στις μεσαίες στροφές λειτουργίας. Οι στροφές, άλλωστε, θα ανέβουν γρήγορα, κάνοντάς σε να πιστεύεις ότι η εκκίνηση έρχεται στις 5.000 σ.α.λ..! Οι εκκινήσεις του scooter είναι γρήγορες και η δυναμική που υπόσχονται δικαιώνεται μερικά μέτρα αργότερα, με σύμμαχο τη ροπή. Η δύναμη του κινητήρα θα διατηρηθεί μέχρι ένα σημείο και δεν πρόκειται να εξαντληθεί παρά μόνο προς το τέλος του στροφόμετρου. Μέσα στην πόλη, πάντως, η περιοχή του στροφόμετρου που θα αξιοποιηθεί περισσότερο είναι η μεσαία. Και εκεί το Dink θα φέρει χαμόγελα ικανοποίησης. Ακόμη και στην κίνηση, δεν πρόκειται να μείνει κολλημένο παρά μόνο για μερικά δευτερόλεπτα. Το τιμόνι έχει μεγάλο κόψιμο και οι μικροί τροχοί (13” μπροστά και 12” πίσω) θα του επιτρέψουν να ελιχθεί ακόμη και ανάμεσα από τα… θύματα μιας πορείας στο κέντρο της Αθήνας (βλ. ακινητοποιημένα αυτοκίνητα και εκνευρισμένους οδηγούς). Το μέγεθος, ωστόσο, των τροχών θα προβληματίσει όταν το scooter θα βρίσκεται υπό κλίση. Σε συνδυασμό, μάλιστα, με τα μαλακά αμορτισέρ και το πιρούνι, θα σε προειδοποιήσει νωρίς για το όριό του. Το όριο αυτό πάντως, μπορεί να… καθυστερήσει (θα έρθει ούτως ή άλλως, λόγω του επίσης μαλακού πιρουνιού) αν σφίξεις τα πίσω αμορτισέρ μία ή δύο σκάλες, με τίμημα, ωστόσο, την άνεση και τη συμπεριφορά του στις λακκούβες, ειδικά σε μεγάλες ταχύτητες. Και έξω από την πόλη, τέλος, δεν πρόκειται να απογοητεύσει. Ακόμη και με δύο άτομα στη σέλα του θα κινηθεί γρήγορα, αρκεί να πάρετε απόφαση ότι η υψηλή περιοχή του στροφόμετρου δε θα σας χαρίσει μεγάλα αποθέματα δύναμης. Σίγουρα, όμως, θα παραμείνει σταθερό στις ευθείες, μόλις συνηθίσετε το επιπλέον βάρος και τις πλάγιες ριπές του ανέμου.

 
 Kymco Dink 200i
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική
Οδηγώντας
Φρένα / Αναρτήσεις
Χώροι / ¶νεση
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ