LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Aποστολή

Aποστολή
Rage And Feeling...
Κινητήρας- Είναι Εuro 3
Διαβάστηκε από 52948 αναγνώστες
Σημαντικές αλλαγές έχει δεχθεί ο κινητήρας του F4. Τα μεγαλύτερα σώματα ψεκασμού και το διαφορετικό προφίλ των εκκεντροφόρων έχουν σαν αποτέλεσμα την μεγιστοποίηση της ιπποδύναμης.
O κινητήρας του F4 1000 R 312, όμοιος σε μεγάλο βαθμό με του Brutale 910R, έχει δεχθεί ορισμένες τροποποιήσεις από το περσινό μοντέλο. Ο νέος κινητήρας δέχθηκε αλλαγές με στόχο να καλύπτει τις προδιαγραφές Euro3, αλλά και να είναι και περισσότερο αποδοτικός. Ο ψεκασμός έχει αλλάξει τη διάμετρο των σωμάτων του από τα 46 στα 48 χιλ., ενώ και το μήκος των εισαγωγών έχει μικρύνει κατά 10 χιλ. Οι βαλβίδες είναι πλέον κατασκευασμένες από τιτάνιο, και αν και διαθέτουν μεγαλύτερη διάμετρο (30 από 29 χιλ.) από του απερχόμενου μοντέλου, είναι κατά 10 γρμ. ελαφρύτερες, κάτι που επέτρεψε και στα ελατήρια των βαλβίδων εισαγωγών να κοντύνουν. Η καλύτερη τροφοδοσία που φανερώνουν οι αλλαγές του κινητήρα συνοδεύτηκαν και με αλλαγές στο προφίλ των εκκεντροφόρων, που πλέον δίνουν μεγαλύτερη βύθιση στις βαλβίδες. Οι παραπάνω αλλαγές είχαν σαν αποτέλεσμα το όριο στροφών να ανέβει κατά 500 σ.α.λ. αλλά και να προστεθούν 9 ίπποι στη μέγιστη ιπποδύναμη φτάνοντας τους 183. Μονόδρομο συμπλέκτη δε διαθέτει ο κινητήρας αλλά το σύστημα EBS (engine brake system), που στο κλείσιμο του γκαζιού διατηρεί την πεταλούδα του 2ου κυλίνδρου ανοικτή, ώστε να ισορροπήσει τις δυνάμεις επιβράδυνσης του πίσω τροχού.

 
 Ιταλία MV Agusta F4 R312 / Brutale 910R
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Σχεδίαση: ιταλική συνταγή
Κινητήρας- Είναι Εuro 3
Οδηγώντας … Το Brutale
Πλαίσιο: Χωροδικτύωμα και αλουμίνιο
Αναρτήσεις- φρένα Βάζουν τον πήχη ψηλά
Oδηγώντας …το F4
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ