LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Κομμένα τα αστεία!
Οδηγώντας
Διαβάστηκε από 62854 αναγνώστες
Σταθερό και επιβλητικό
Οι δυναμικές εκκινήσεις και οι ισχυρές επιταχύνσεις είναι από τα βασικότερα ατού του Xciting. Το τράβηγμα του γκαζιού θα φέρει αυτόματα το δείκτη του στροφόμετρου κάπου στις 6.000 σ.α.λ. και το ογκώδες scooter θα… πετάξει, αδιαφορώντας για τα κιλά του. Επιπλέον, σε σχέση με αυτό για το οποίο σε προϊδεάζει ο όγκος του, θα κινηθεί αρκετά ευέλικτα και γρήγορα μέσα στην κίνηση. Το τιμόνι κόβει πολύ και οι τεράστιοι καθρέφτες, οι οποίοι βρίσκονται πια στο τιμόνι, δεν πρόκειται να βρουν στα ακινητοποιημένα αυτοκίνητα. Ακόμη και με λίγα χιλιόμετρα και δεύτερο άτομο στη σέλα του, το Xciting θα παραμείνει σταθερό στα μικρά περιθώρια χώρου που αφήνουν τα αυτοκίνητα μεταξύ τους. Επιπλέον, θα στρίψει και θα κρατήσει σταθερή τη γραμμή του, χωρίς να αγχώσει τον αναβάτη. Όσο η ταχύτητα ανεβαίνει, τα κόκκινα του στροφόμετρου πλησιάζουν επικίνδυνα, καθώς έρχονται πιο νωρίς απ’ όσο θα θέλαμε. Η ωφέλιμη περιοχή του στροφόμετρου τελειώνει στις 8.000 σ.α.λ. (κάπου στα 120 χλμ./ώρα), ωστόσο, υπάρχει ακόμη γκάζι μέχρι την τελική των 135 χλμ./ώρα. Παρόλα αυτά, η δύναμη σε αυτή την περιοχή έχει ήδη εξαντληθεί και οι κραδασμοί, που γίνονται αισθητοί σε ταχύτητες κοντά στην τελική, σε συνδυασμό με το… κοκκινισμένο στροφόμετρο που σε επαναφέρει στην τάξη, θα πείσουν τον αναβάτη να μείνει λίγο χαμηλότερα, προκειμένου να ευχαριστηθεί στο έπακρο τη διαδρομή. Με λίγα λόγια, το Xciting 250 θα ταξιδέψει σχετικά άνετα αλλά όχι από την Εθνική, αλλά θα προτιμήσει παράδρομους και επαρχιακούς. Οι τελευταίοι, μάλιστα, θα προκαλέσουν τον αναβάτη να βρει συνεχόμενες στροφές, ώστε να δοκιμάσει τα όρια του scooter υπό κλίση. Και, πιστέψτε μας, τα όρια αυτά θα έρθουν πιο αργά από όσο θα νόμιζε κανείς.

 
 Kymco Xciting 250i
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Χώροι / ¶νεση
Σχεδιασμός / Αισθητική
Κινητήρας
Φρένα / Αναρτήσεις
Οδηγώντας
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ