Τα 213 κιλά του Satelis 400 θα ακινητοποιηθούν αρκετά εύκολα, χάρη στο καλό σύστημα πέδησης, το οποίο αποτελείται από δύο δίσκους 260 χιλ. στον μπροστινό τροχό και έναν 240 χιλ. στον πίσω. Και οι δύο μανέτες θα μεταφέρουν αρκετή δύναμη στο αντίστοιχο φρένο, με την αριστερή να υπερισχύει. Το πίσω φρένο είναι αρκετά δυνατό, σε σημείο που να μπλοκάρει, αν δεν επιδειχθεί η δέουσα προσοχή, ενώ και το μπροστά ικανοποιεί με τις επιδόσεις του. Σε ικανοποιητικά επίπεδα βρίσκεται και η αίσθηση, αν και θα μπορούσε να αποτρέψει τα μπλοκαρίσματα, αν ήταν λίγο καλύτερη.
Ικανοποιητικές είναι και οι αναρτήσεις, οι οποίες σκοπεύουν κυρίως στην άνετη μετακίνηση και στην καλή πληροφόρηση, παρά στο να αντεπεξέλθουν κάτω από πίεση ή υπό μεγάλη κλίση. Επιπλέον, το διπλό πίσω αμορτισέρ μπορεί να ρυθμιστεί σε τέσσερις θέσεις, ως προς την προφόρτιση, γεγονός που αποδεικνύεται ιδιαίτερα χρήσιμο με δεύτερο άτομο στη σέλα. Χάρη στο σετάρισμα των αναρτήσεων, το Satelis θα κινηθεί και θα ταξιδέψει άνετα, με ένα ή δύο άτομα, και θα παραμείνει σταθερό, παρά τις αντιξοότητες των ελληνικών δρόμων.