Στη θέα του CRF 230 δεν μπόρεσε να αντισταθεί η ΗΜ (ιταλική εταιρία που μεταλλάσσει τα Motocross της Honda σε Enduro), που επεμβαίνοντας πάνω στο καθαρόαιμο μοτοσικλετάκι της ιαπωνικής φίρμας το μεταμόρφωσε για την καθημερινή χρήση, δίχως να αλλοιώσει τα αγωνιστικά entry lever γονίδιά του.
Η Honda, με το πρώτο CRF 450 που παρουσίασε, έκανε όλη τη χωμάτινη κοινότητα να στρέψει το βλέμμα της πάνω του. Η τεχνολογική του υπεροχή, το αλουμινένιο του πλαίσιο και τα φιλικά του χαρακτηριστικά γρήγορα το ανέδειξαν σαν ένα από τα πιο καλοπουλημένα Motocross. Έχοντας η Honda καθιερώσει το όνομά της ψηλά στην κατηγορία των ΜΧ μοτοσικλετών, τόσο στη μεγάλη (450 κ.εκ. 4Τ) όσο και στη μικρή (250 κ.εκ. 4Τ), δεν είχε παρά να διευρύνει την οικογένεια των CRF με μερικά καινούργια μέλη, που θα γίνουν το εναρκτήριο στάδιο των αυριανών πρωταθλητών. Η οικογένεια αριθμεί 11 μέλη με μοτοσικλέτες από κυβισμούς 50 έως 450 κ.εκ., συμπεριλαμβανομένων και των δύο Enduro (CRF 450X και 250Χ). Όπως καταλαβαίνετε, η Honda έχει πάρει πολύ σοβαρά την κατηγορία των Motocross μοτοσικλετών. Φυσικά στην Ελλάδα, σε αντίθεση με αυτό που θα συνέβαινε στο Βέλγιο, η εμπλοκή με τους αγώνες και μάλιστα σε μικρή ηλικία είναι προνόμιο ή πραγματική θέληση (αν προτιμάτε) ελαχίστων, συνεπώς η γκάμα των μικρών Motocross της Honda δε θα είχε σοβαρό λόγο ύπαρξης. Όχι όμως τώρα που η HM, που ασχολείται με τη μεταποίηση των Motocross μοτοσικλετών της Honda σε πολιτικά για τη νόμιμη κυκλοφορία τους στο δρόμο, δημιούργησε το Easy 230F.