LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Γαλουχώντας πρωταθλητές
Κινητήρας: Απλός και αποδοτικός.
Διαβάστηκε από 88827 αναγνώστες
Ο κινητήρας του CRF είναι φυσικά μονοκύλινδρος και απλός από τεχνολογικής άποψης ώστε και το κόστος να είναι χαμηλό αλλά και στον τομέα της συντήρηση να μην είναι απαιτητικός. Για την ψύξη του φροντίζει ο αέρας, ενώ ο κυβισμός του είναι 223 κ.εκ.. Στην τροφοδοσία βρίσκουμε καρμπιρατέρ με διάμετρο 26 χιλ. Αν και ουσιαστικά πρόκειται για ΜΧ μοτοσικλέτα, η Honda δεν παρέλειψε τη μίζα, κάνοντας ακόμα πιο επιτυχημένη την μετατροπή του σε enduro μοτοσικλέτα. Το κιβώτιο διαθέτει 6 σχέσεις, ενώ η λειτουργία του είναι για τα δεδομένα της εταιρίας λίγο σκληρή. Ο κινητήρας είναι ιδιαίτερα εύστροφος και ακόμα και με νεκρά και ανοιγοκλείνοντας το γκάζι σε πείθει πως είναι σπάταλος στην παροχή ισχύος (για τα δεδομένα του). Η δύναμη κλιμακώνεται γραμμικά, ενώ οι κραδασμοί είναι ελάχιστοι και λίγο πριν τον κόφτη.

 
 Honda HM Easy 230F
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Σχεδίαση: Λαχταριστό
Κινητήρας: Απλός και αποδοτικός.
Πλαίσιο ψαλίδι: Στο πλευρό του οδηγού
Αναρτήσεις
Φρένα: Δύο δίσκοι
Εργονομία: Συρρικνωμένο
Οδηγώντας: Μαθήματα ταχείας εκπαίδευσης
Συμπέρασμα: Αρχή και τέλος


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ