LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Το σούπερ-παπί!
Φρένα / Αναρτήσεις
Διαβάστηκε από 136431 αναγνώστες
¶ψογη υποστήριξη
Ο sport χαρακτήρας του Crypton μπορεί να υποστηριχθεί χωρίς κανένα πρόβλημα από τα περιφερειακά του μέρη, καθώς και αυτά είναι ρυθμισμένα για την καλύτερη δυνατή απόδοση, όσον αφορά στα πλαίσια που θέτει ο χαρακτήρας του. Τα φρένα είναι αρκετά δυνατά και η αίσθηση ικανοποιητική. Η μεγαλύτερη ευθύνη για το φρενάρισμα αναλογεί με μικρή διαφορά στο ταμπούρο πίσω, το οποίο είναι ελαφρώς πιο δυνατό. Σημαντικότατη, ωστόσο, είναι και η συνεισφορά του μπροστινού. Και τα δύο φρένα ικανοποιούν και θα μπλοκάρουν τους τροχούς σχετικά δύσκολα, χάρη και στα καλά ελαστικά του Crypton. Γεγονός είναι, πάντως, ότι κανένα από τα δύο φρένα δεν παίζει δευτερεύοντα ρόλο στην ακινητοποίηση και η συμβολή τους είναι ισάξια, προσθέτοντας πόντους στη σταθερότητα του παπιού, κατά το φρενάρισμα. Παρόλα αυτά, όμως, το γεγονός ότι η μείωση του κόστους επέβαλλε το ταμπούρο ως λύση, αφήνει πίσω το Crypton, σε σχέση με κάποιους εκπροσώπους του ανταγωνισμού. Η σταθερότητα κατά την κίνηση, από την άλλη, οφείλεται στην πολύ καλή συνεργασία του πλαισίου με τις σφιχτά ρυθμισμένες αναρτήσεις. Χωρίς να ταλαιπωρεί ιδιαίτερα στις κακοτεχνίες του δρόμου, το σύστημα των αναρτήσεων κρατά σταθερό και άκαμπτο το Crypton, δίνοντας την ευκαιρία στον αναβάτη του να στρίψει και να “παίξει” χωρίς άγχος και φόβο.

 
 Yamaha Crypton-X 135
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Σχεδίαση
¶νεση / Πρακτικότητα
Γιατί το Yamaha Crypton-X είναι το πιο sport παπί;
Οδηγώντας
Κινητήρας / Κιβώτιο
Φρένα / Αναρτήσεις
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ