Το σύστημα πέδησης του Cross City ικανοποιεί με τις επιδόσεις του χωρίς, ωστόσο, να εντυπωσιάζει. Φαίνεται πως η μαλακή και χαλαρή λειτουργία που αποφάσισε να δώσει η Derbi στο σύνολο του μοντέλου της επηρεάζει και τα φρένα, τα οποία θα το ακινητοποιήσουν με ασφάλεια, χωρίς, ωστόσο, να τρομάξουν τον άπειρο αναβάτη, ακόμη και σε φρενάρισμα πανικού. Μπροστά συναντάμε μονό δίσκο 280 χιλ. και διέμβολη δαγκάνα, ενώ πίσω δίσκο 220 χιλ. και μονοέμβολη δαγκάνα. Το μπροστινό φρένο διαθέτει μπόλικη δύναμη και καλή αίσθηση, σε αντίθεση με το πίσω, το οποίο υστερεί και στους δύο τομείς. Η λειτουργία τους, πάντως, διαφέρει από τα συστήματα πέδησης των δύο Senda, γεγονός που γίνεται ορατό και από τους διαφορετικούς δίσκους που διαθέτουν.
Και οι αναρτήσεις ακολουθούν τη μέση οδό. Στην πόλη θα αποδειχθούν άνετες και εξυπηρετικές ως προς την άνεση του αναβάτη. Θα διαβάσουν το οδόστρωμα και θα τερματίσουν σχετικά δύσκολα, ακόμη και στο ανεβοκατέβασμα πεζοδρομίων. Στο χώμα, από την άλλη, θα αποδειχθούν μάλλον σκληρές κάτω από πίεση.