LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Evolution X!
Λεπτομερώς
Διαβάστηκε από 80542 αναγνώστες
· Το γεγονός ότι το διπλό σταντ είναι σχετικά χαμηλό, σημαίνει ότι το XΕvo σηκώνεται πανεύκολα, ειδικά από ψηλούς αναβάτες. Οι κοντύτεροι, ωστόσο, θα πρέπει να είναι πολύ προσεκτικοί, σε περίπτωση που το έδαφος έχει κλίση.
· Ο πίνακας οργάνων έχει όχι μία, όχι δύο, αλλά τέσσερις (!) ενδείξεις για τη βενζίνη. Αναλογικό δείκτη στάθμης, λυχνία χαμηλής στάθμης και ένδειξη στην ψηφιακή οθόνη, καθώς και μερικό χιλιομετρητή, από τη στιγμή που επιστρατεύεται η ρεζέρβα του ντεπόζιτου.
· Αν και υπάρχει γάντζος για τσάντες και ο χώρος κάτω από τη σέλα είναι τεράστιος, μας έλειψαν τα ντουλαπάκια κάτω από το τιμόνι.
· Οι καθρέφτες είναι αρκετά μεγάλοι, σε πλάτος αλλά και σε ύψος. · Ίσως να γινόμαστε περίεργοι, αλλά σε μια τόσο ακριβή και ποιοτική κατασκευή, γιατί η Piaggio επιμένει να βάζει την κλασική πλαστική τάπα που χρειάζεται μαεστρία για να βιδώσει στο ντεπόζιτο βενζίνης;

 
 Piaggio XΕvo 250 i.e.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
¶νεση / Χώροι
Φρένα
Λεπτομερώς
Αισθητική
Πλαίσιο / Κινητήρας
Αναρτήσεις
Όγκος / Ζύγισμα
Συμπέρασμα
Οδηγώντας


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ