LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Ο μεγάλος μου αδελφός
Οδηγώντας
Διαβάστηκε από 107867 αναγνώστες
¶νετο και φιλικό
Στην πόλη, το Bandit θα αποδειχθεί αρκετά άνετο, σε σχέση με τον όγκο και τα κιλά του. Μόλις ο αναβάτης συνηθίσει το βάρος του (το οποίο σε προδιαθέτει για ταξίδι αλλά όχι και για “πήξιμο” στην πόλη) θα κινηθεί αρκετά άνετα και εντός των τειχών. Η λειτουργία του μοτέρ στις χαμηλές σ.α.λ. είναι αρκετά καλή, αν και υπολείπεται σε δύναμη των ανταγωνιστών του, και θα κινήσει άνετα το Bandit ανάμεσα σε αυτοκίνητα και άλλα εμπόδια. Η ισχύς του θα αυξηθεί γραμμικά, όσο ανεβαίνουν οι στροφές, ενώ την παράσταση θα κλέψει η εκπληκτική ροπή του, η οποία θα “εμβολιάσει” τη μοτοσικλέτα με αδρεναλίνη σε κάθε χούφτωμα του γκριπ του γκαζιού. Το Bandit 1250S, όμως, θα νιώσει πολύ καλύτερα όταν ταξιδέψει. Στην Εθνική θα καταπιεί με άνεση τα χιλιόμετρα και θα παραμείνει υποδειγματικά σταθερό μέχρι και την τελική του, κάπου μετά τα 260 χλμ./ώρα. Ούτως ή άλλως, η ισχύς του θα εξαντληθεί λίγο νωρίτερα και θα αφήσει ένα μικρό παράπονο στον αναβάτη του. Από την άλλη, σε επαρχιακό και σφιχτό δίκτυο, το μεγάλο Bandit θα κινηθεί με μεγάλη ευελιξία και δε θα διστάσει να υιοθετήσει κάπως πιο sport ρυθμούς. Το όριο, βέβαια, θα το θέσουν οι αναρτήσεις και το μεγάλο βάρος, καθώς οι συνεχείς εναλλαγές κλίσης ή ενδεχόμενη πίεση θα βρεθούν αντιμέτωπες με τη βασική φιλοσοφία της μοτοσικλέτας, η οποία ευνοεί την άνεση του αναβάτη και όχι τη sport οδήγηση.

 
  Suzuki GSF 1250S Bandit ABS
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Αισθητική
¶νεση / Εργονομία
Φρένα
Πλαίσιο / Αναρτήσεις
Οδηγώντας
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ