LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
(M)ore (P)ower (3) wheels!
Αναρτήσεις: Το highlight
Διαβάστηκε από 59650 αναγνώστες
Κείμενα επί κειμένων έχουν γραφτεί για την μπροστινή ανάρτηση του scooter της Piaggio, γι’ αυτό και εμείς δε θα σας κουράσουμε με λεπτομέρειες. Μπροστά ένα μονόμπρατσο ψαλίδι με το δικό του αμορτισέρ έχει χρησιμοποιηθεί για την ανάρτηση έκαστου τροχού. Όταν στρίβετε το τιμόνι, οι δύο τροχοί στρίβουν μαζί. Όπως καταλαβαίνετε, όμως, η κάθε ανάρτηση λειτουργεί ανεξάρτητα από την άλλη και υπό κλίση η εξωτερική εκτείνεται και η εσωτερική συμπιέζεται. Πίσω συναντάμε την παραδοσιακή για scooter διάταξη, με τον κινητήρα να παίζει το ρόλο και του ψαλιδιού και να αναρτάται από δύο αμορτισέρ. Η διαδρομή των μπροστινών αναρτήσεων είναι μικρή (85 χιλ.) και σε συνδυασμό με τη σφιχτή λειτουργία τους και το μεγάλο βάρος θα “κοπανήσουν” τον αναβάτη σε έντονες ανωμαλίες του οδοστρώματος. Ωστόσο, σε πιο ομαλά εμπόδια λειτουργούν πολύ καλά και φιλτράρουν ικανοποιητικά. Τα πίσω αμορτισέρ διαθέτουν μεγαλύτερη διαδρομή και προσφέρουν υψηλά επίπεδα άνεσης, αλλά με δεύτερο άτομο στη σέλα θα τερματίσουν σχετικά εύκολα.

 
 Piaggio MP3 400ie
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Σχεδίαση: Δυναμικά διαφορετική
Εργονομία/Ποιότητα: Στα γνωστά στάνταρτ
Κινητήρας: Γνωστός και αποδοτικός
Αναρτήσεις: Το highlight
Φρένα: Φρενάρετε άφοβα!
Οδηγώντας: Ασφάλεια και καθημερινότητα
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ