Η θέση οδήγησης είναι καλή, με τα χέρια να “πέφτουν” φυσικά στο χαμηλό τιμόνι και τα γόνατα να σχηματίζουν ορθή γωνία. Οι διακόπτες βρίσκονται στις σωστές θέσεις και συνηθίζονται γρήγορα, ενώ ο πίνακας είναι καλοσχεδιασμένος και πλήρης ενδείξεων. Η σέλα παρουσιάζεται αρκετά άνετη και διαθέτει πλούσιο αφρώδες που θα κρατήσει τα μαλακά σας μόρια ξεκούραστα. Δεν ισχύουν, όμως, τα ίδια και για το συνεπιβάτη. Ενώ ο χώρος που του αναλογεί είναι μεγάλος, το αφρώδες είναι λίγο με αποτέλεσμα να “κάθεται” και να κουράζει γρήγορα. Επίσης, τα πόδια του δε θα βολευτούν εύκολα, αφού σχηματίζουν γωνία προς τα μέσα και ο χώρος για τα πέλματα δεν είναι επαρκής. Μεταφέροντας δεύτερο άτομο, τα πράγματα είναι λίγο… στριμωγμένα, αφού οι αγκώνες του οδηγού ακουμπούν εύκολα στα γόνατα του συνεπιβάτη. Οι αποθηκευτικοί χώροι εξακολουθούν να είναι καλοί παρά την ύπαρξη του μεγαλύτερου πίσω τροχού (14 από 12 ίντσες) σε σχέση με το μικρότερο μοντέλο. Κάτω από τη σέλα και στο μικρό πορτμπαγκάζ θα χωρέσουν δύο full face κράνη, ωστόσο θα σας παιδέψουν αρκετά μέχρι να βρείτε τις ιδανικές γωνίες τοποθέτησής τους. Η μεταφορά μακριών αντικειμένων είναι εφικτή λόγω της επικοινωνίας μεταξύ του πορτμπαγκάζ και του χώρου κάτω από τη σέλα. Η ποιότητα κατασκευής κυμαίνεται στα καλά επίπεδα που μας έχει συνηθίσει η Piaggio. Τίποτα δεν τρίζει και η βαφή των πλαστικών είναι πολύ καλή. Ωστόσο, παρατηρήσαμε μερικές βίδες που είχαν σκουριάσει αρκετά, ένα γεγονός που μας παραξένεψε και δε συμβαδίζει με την εικόνα της υπόλοιπης κατασκευής.