LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
(M)ore (P)ower (3) wheels!
Οδηγώντας: Ασφάλεια και καθημερινότητα
Διαβάστηκε από 59624 αναγνώστες
Η συμπεριφορά του mp3 δε διαφέρει από αυτή ενός συμβατικού scooter. Το μπροστινό έχει ελαφρώς βαρύτερη αίσθηση από ό,τι έχετε συνηθίσει, τόσο στην αλλαγή κατεύθυνσης όσο και στους επιτόπιους ελιγμούς, αλλά προσφέρει ένα πρωτόγνωρο αίσθημα ασφάλειας στον αναβάτη το οποίο αυξάνεται όσο χειροτερεύουν οι συνθήκες. Πλέον δε χρειάζεται να ανησυχείτε ιδιαίτερα αν θα “χάσετε” το μπροστινό βρισκόμενοι υπό κλίση ή σε κάποιο ξαφνικό φρενάρισμα πανικού. Η επιπλέον δύναμη του κινητήρα γίνεται επίσης αισθητή και τα ελεγχόμενα… drift θα μπουν στην καθημερινότητά σας. Προσοχή όμως γιατί αν και τρίτροχο δε σημαίνει ότι το mp3 δεν πέφτει κιόλας! Απλώς οι αργότερες αντιδράσεις του μπροστινού και η υψηλότερη συγκριτικά πρόσφυση δίνουν στον αναβάτη το χρονικό περιθώριο να αντιδράσει σωστά αποσοβώντας μια πτώση. Μέσα στην κίνηση δε θα αντιμετωπίσετε πρόβλημα. Αφού συνηθίσετε το μεγάλο οπτικό όγκο του μπροστινού μέρους θα συνειδητοποιήσετε ότι μπορείτε να περάσετε από όπου περνούν και τα υπόλοιπα μεσαία scooter με αρωγό και το μεγάλο κόψιμo του τιμονιού. Το μεγαλύτερο ατού αυτής της κατασκευής αποτελεί, βέβαια, η αίσθηση σιγουριάς κατά το φρενάρισμα, κάτι που γίνεται ευκολότερα αντιληπτό σε ολισθηρές συνθήκες. Σε πιο ανοιχτούς δρόμους, η ισχύς του μοτέρ μπορεί θα κινήσει το mp3 με μία μέση ωριαία της τάξης των 130 χλμ./ώρα, με τη χαμηλή ζελατίνα να προσφέρει καλή προστασία και να στέλνει τον αέρα ομοιόμορφα στο πάνω μέρος του κράνους και την ποδιά να καλύπτει αποτελεσματικά τα πόδια. Αρνητικά; Υπάρχουν και αυτά! Πρώτο απ’ όλα είναι αυτή η λαστιχένια αίσθηση που έχουν όλα τα scooter τα οποία χρησιμοποιούν τον κινητήρα ως ψαλίδι. Και στις υψηλότερες ταχύτητες που κινείται το μεγάλο mp3 (σε σχέση με το μικρότερο) αυτό το φαινόμενο είναι εντονότερο. Ωστόσο, τα πράγματα δε γίνονται ποτέ ανησυχητικά. Επίσης, η ευπάθεια στους πλάγιους άνεμους κάνει και εδώ την εμφάνισή της χωρίς όμως να μειώνει τις τουριστικές δυνατότητες του τρίτροχου scooter.

 
 Piaggio MP3 400ie
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Σχεδίαση: Δυναμικά διαφορετική
Εργονομία/Ποιότητα: Στα γνωστά στάνταρτ
Κινητήρας: Γνωστός και αποδοτικός
Αναρτήσεις: Το highlight
Φρένα: Φρενάρετε άφοβα!
Οδηγώντας: Ασφάλεια και καθημερινότητα
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ