Αν κάποιος έχει οδηγήσει στο παρελθόν το Aprilia Sport City, το πρώτο πράγμα που θα του κάνει εντύπωση πάνω στο Rambla είναι η εμφανώς χαμηλότερη σέλα. Αν και το γεγονός αυτό θα του στερήσει λίγο από τον έλεγχο πάνω στο scooter (σε σχέση, πάντα, με μοντέλα με ψηλότερη σέλα), το ύψος αλλά και το μειωμένο πλάτος της αποδεικνύεται ευεργετικό στο φανάρι ή σε στάση, ειδικά για κοντύτερους αναβάτες. Εξαιρώντας, λοιπόν, τη σέλα, η οποία κυμαίνεται περισσότερο σε πρακτικά επίπεδα, το υπόλοιπο σύνολο των δύο scooter βρίσκεται στο sport φάσμα.
Το 125 θα ξεκινήσει λίγο διστακτικά, ωστόσο, κάπου μετά τις 4.000 σ.α.λ. θα φανερώσει την πραγματική ισχύ του. Δε θα φύγει πρώτο στο φανάρι, ωστόσο, μερικά μέτρα παραπέρα, θα τρέξει και θα ελιχθεί με άνεση. Ανάμεσα στα αυτοκίνητα θα περάσει σχεδόν… απαρατήρητο, ενώ σε ανοιχτό δρόμο θα επιταχύνει και θα στρίψει με άνεση, δείχνοντας αρκετά αργά τα όριά του.
Την ίδια λογική ακολουθεί και το 250i, με βασική διαφορά τον ισχυρό του κινητήρα. Αυτός θα το εκτινάξει σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού, αυτός θα το κάνει να μοιάζει ελαφρύτερο στα χέρια του αναβάτη, αυτός θα το βγάλει ασπροπρόσωπο, ακόμη και στις υψηλές στροφές, όταν θα χρειαστεί λίγη ισχύ ακόμη για την προσπέραση. Το υπόλοιπο σύνολο, όπως αναφέραμε, κινείται, επίσης, σε sport επίπεδα. Το πλαίσιο, οι σφιχτές αναρτήσεις και οι τροχοί των 15 ιντσών χαρίζουν υποδειγματική συμπεριφορά υπό κλίση στο Rambla και τα φρένα (ειδικά οι δύο μπροστινοί δίσκοι του 250i) το ακινητοποιούν ακαριαία. Μην εκπλαγείτε ακόμη και όταν νιώσετε τον πίσω τροχό του 250i να βρίσκεται στον αέρα, μετά από γράπωμα της δεξιάς μανέτας! Ωστόσο, ειδικά οι λιγότερο έμπειροι θα χρειαστεί να δείξουν προσοχή κατά το φρενάρισμα.