Τα χαμηλά τοποθετημένα κλιπόν κουράζουν μέσα στην κίνηση, η υπόλοιπη μοτοσικλέτα όμως έχει ελαφριά αίσθηση και δε θα δυσκολευτεί πουθενά παρά το πλάτος του boxer κινητήρα. Αυτά τα δύο είναι τα πρώτα πράγματα που μου έκαναν εντύπωση πάνω στο “S”, αφού το κέντρο της πόλης αποτέλεσε και το πρώτο περιβάλλον συμβίωσης μαζί του στην παρθενική μας επαφή. Το μοτέρ δείχνει ιδιαίτερα πρόθυμο να ανεβάσει στροφές και σε κάθε απότομο άνοιγμα του γκαζιού δεν αφήνει καμία αμφιβολία για την ισχύ του με μικρές σούζες και πάντες κάνουν την εμφάνισή τους.
Open road
Στην Εθνική, η δυσπιστία ως προς την προστασία του μικρού φέρινγκ εξαφανίζεται όσο γρήγορα ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα. Στα 160-180 χλμ./ώρα, μπορείς να οδηγείς όρθιος με τον αέρα να σε χτυπά ομοιόμορφα στους ώμους και το κράνος αποφορτίζοντας έτσι την πίεση από τους καρπούς. Οι κύλινδροι συμβάλλουν σημαντικά στην προστασία από τον αέρα καλύπτοντας κατά μεγάλο ποσοστό τα πόδια του αναβάτη. Αυτές οι ταχύτητες είναι ιδανικές για ταξίδι με το R1200S, ένα πεδίο όπου το βαυαρικό μοντέλο τα καταφέρνει εξαιρετικά. Στο κυνήγι της τελικής και σκυμμένος πίσω από τη μικρή ζελατίνα μπαίνεις σε μία απάνεμη περιοχή που κρύβει αρκετά από τα πραγματικά χιλιόμετρα με τα οποία κινείσαι. Οι σχέσεις, στο μαλακό κιβώτιο με τις μικρές διαδρομές του λεβιέ, κουμπώνουν η μία πίσω από την άλλη και τα 240 χλμ./ώρα έρχονται με σχετική ευκολία, ενώ από εκεί και πάνω θέλει μεγάλη ευθεία για να δεις περισσότερα. Κοντά στην τελική η σταθερότητα της μοτοσικλέτας είναι υποδειγματική. Στις καμπές το γκάζι παραμένει στο στοπ του, με το Telelever να προσφέρει εξαιρετική σιγουριά και να κρατά το μπροστινό μέρος πακτωμένο στο δρόμο. Το αμορτισέρ με την προοδευτική λειτουργία εμφανίζεται μαλακό στην αρχή της διαδρομής του και κρατά υπό έλεγχο το πίσω μέρος. Οι κλίσεις σε αυτές τις ταχύτητες έρχονται με έναν αρχικό δισταγμό, αλλά το μοντέλο της BMW τις διατηρεί τόσο εύκολα, που δίνει την εντύπωση ότι θα το έκανε και…χωρίς χέρια! Στις στροφές αποδεικνύεται αρκετά ευχάριστο αλλάζοντας κλίση με ευκολία, και το μπροστινό, αν και αρχικά φαντάζει απόμακρο, στη συνέχεια σου δίνει την εντύπωση πως δε θα σε προδώσει αφήνοντάς σε να πιέσεις όλο και περισσότερο. Η κοντή κλιμάκωση του κιβωτίου προσφέρει δυνατές εξόδους από κάθε στροφή και βοηθά τα μέγιστα στο να έρθουν οι στροφές πιο κοντά μεταξύ τους.