LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Από την πόλη έρχομαι και στην κορφή Highlander!
Ποιότητα/Εργονομία
Διαβάστηκε από 50898 αναγνώστες
Σε μέτρια επίπεδα
Κύριος γνώμονας κατά την κατασκευή του YMC ήταν η αντοχή του στη σκληρή χρήση. Από ό,τι φαίνεται, οι μηχανικοί της εταιρείας, θέλοντας να κρατήσουν το κόστος χαμηλά, έριξαν το μεγαλύτερο βάρος της εξέλιξης στην αντοχή των μηχανικών μερών στην καταπόνηση, με αποτέλεσμα το φινίρισμα και η ποιότητα των πλαστικών που έχουν χρησιμοποιηθεί να κυμαίνεται σε μέτρια επίπεδα. Από την άλλη, η συναρμολόγηση βρίσκεται σε σαφώς καλύτερη μοίρα, αφού παρά τις κακουχίες που υπέστη το YMC κατά τη δοκιμή, όλα παρέμειναν στη θέση τους. Οι μεταφορικές του ικανότητες είναι αρκετά καλές, αφού το «παρών» δίνουν δύο μεγάλες και αρκετά ανθεκτικές σχάρες τόσο μπροστά όσο και πίσω, ενώ η εταιρεία έχει προνοήσει και για τη μεταφορά τρέιλερ τοποθετώντας κοτσαδόρο στο βασικό εξοπλισμό. Στη σέλα του θα χωρέσουν σχετικά άνετα δύο άτομα, ενώ για όσους ψάχνουν το κάτι παραπάνω σε αυτόν τον τομέα, το Highlander προσφέρεται και σε μακριά έκδοση (L). Με το που θα καθίσεις πάνω του νιώθεις το λιγότερο αρχοντικά. Η θέση οδήγησης, αρκετά ψηλότερα από το έδαφος, προσφέρει εξαιρετικό οπτικό πεδίο και στο δρόμο δεν θα σου είναι και πολύ δύσκολο να πιάσεις κουβεντούλα με τους φορτηγατζήδες. Η σέλα είναι μεγάλη και αναπαυτική και το τιμόνι βρίσκεται σε λογική απόσταση από τον κορμό. Τα χειριστήρια σίγουρα δεν συγκινούν με τη σχεδίαση και την ποιότητά τους και απαιτούν κάποιο χρόνο εξοικείωση για χρήση με κλειστά τα μάτια.

 
 Highlander 500
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Ποιότητα/Εργονομία
Κινητήρας/Κιβώτιο
Αναρτήσεις
Φρένα
Στο δρόμο
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ