Τελικά, δεν υπάρχει μεγαλύτερη αυταπάτη από το χρόνο. Και, όπως και να το κάνεις, δεν κερδίζεις τίποτα, παρά μόνο άγχος από αυτόν. Εξαιτίας του βιάζεσαι όταν περνάει γρήγορα, εξαιτίας του βαριέσαι όταν δεν λέει να περάσει η ώρα. Και όλα αυτά για τα χρόνια, τις ημέρες, τις ώρες και τα λεπτά, μονάδες μέτρησης που μπορείς να παρακάμψεις ανά πάσα στιγμή.
Θυμηθείτε αυτό που κάποτε είχε πει ο Αϊνστάιν: «Αν ακουμπήσεις το χέρι σου στο καυτό μάτι της κουζίνας για ένα δευτερόλεπτο, σου φαίνεται πως πέρασε ένας αιώνας. Ενώ αν ακουμπήσεις το χέρι σου στο στήθος μιας πανέμορφης κοπέλας για ένα λεπτό, σου φαίνεται πως πέρασε μόλις ένα δέκατο του δευτερολέπτου».
¶ρα, είναι μάλλον εύκολο να παρακάμψεις το χρόνο.
Πάρτε ένα ακόμη παράδειγμα: τη Moto Guzzi. Η ιταλική φίρμα κατάφερε να αλλοιώσει το χρονοσυνεχές, επαναφέροντας την πρώτη μεγάλου κυβισμού μοτοσικλέτα της (η οποία πρωτοκυκλοφόρησε το 1967), εν έτει 2008. Μέσα στη μουντάδα της σημερινής καθημερινότητας, εμβολίασε μια ρετρό παραφωνία, η οποία όμως δεν ανήκει στο παρελθόν, αλλά στο παρόν. Επιπλέον, πάνω της καταργείται κάθε μέτρηση του χρόνου, καθώς η σέλα του V7 έχει την ικανότητα να σταματάει τα ρολόγια, επαναφέροντας τη συμβατική αντίληψη του χρόνου αφού φτάσεις στον προορισμό σου.
Μπερδευτήκατε, ε; Είδατε που τελικά ο χρόνος είναι απλά μια καλοστημένη απάτη;
Και η Moto Guzzi εκμεταλλεύτηκε τις «τρύπες» στη θεωρία του χρόνου με τον καλύτερο τρόπο. Πρώτα απ’ όλα, επανέφερε στο προσκήνιο το πιο ιστορικό της μοντέλο. Το V7 ήταν, εν έτει 1967, η πρώτη ιταλική μοτοσικλέτα μεγάλου κυβισμού. Κατασκευασμένη από τον Julio Cesare Carcano, αποτέλεσε το ντεμπούτο του V90 δικύλινδρου των 703 κ.εκ. και φυσικά ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα στην γκάμα της. Πλέον, στο 2008, το V7 επιστρέφει με το προσωνύμιο Classic, επαναφέροντας όχι μόνο την αισθητική, αλλά και τη φιλοσοφία οδήγησης του παρελθόντος. Ξέρετε, πριν ο χρόνος γίνει τόσο πιεστικός και λίγος…